اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هشتمین روز از دهه فجر صورت گرفت

بهره‌برداری از 6 تخت مراقبت‌های ویژه در بیمارستان امیرالمومنین (ع) اراک

همزمان با هشتمین روز از دهه فجر در مراسمی با حضور استاندار مرکزی بهره‌برداری از 6 تخت مراقبت‌های ویژه در بیمارستان امیرالمومنین (ع) اراک آغاز شد.

بهره‌برداری از 6 تخت مراقبت‌های ویژه در بیمارستان امیرالمومنین (ع) اراک

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک ظهر امروز در حاشیه راه‌اندازی بهره‌برداری از 6 تخت مراقبت‌های ویژه در بیمارستان امیرالمومنین (ع) اراک گفت: با راه‌اندازی این تخت‌ها مجموع تخت‌های بخش ویژه بیمارستان از 9 به 15 تخت افزایش خواهد یافت.

حسن طاهراحمدی افزود: با توجه به کمبود تخت مراقبت‌های ویژه در سطح استان امید می‌رود راه‌اندازی این تخت‌ها موجب کاهش بار بیماران بیمارستان‌های فرسوده و مادر تخصصی شهر شود.

وی در ادامه از تلاش به منظور راه‌اندازی دستگاه سی‌تی‌اسکن این بیمارستان خبر داد و گفت: هم‌اکنون دستگاه مورد نظر خریداری و بلافاصله پس از کسب مجوز از سازمان انرژی اتمی نصب و راه‌اندازی خواهد شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین با اشاره به آغاز بهره‌برداری از بخش مراقبت ویژه ایزوله عنوان کرد: این بخش نیز با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و دانشگاه علوم پزشکی راه‌اندازی شده است.

به گفته وی، به مناسبت دهه فجر همچنین 2 تخت مراقبت‌های ویژه در مراکز درمانی محلات و آشتیان با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

انتهای پیام/87003/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول