اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان خبر داد

سخنرانی سردار رحیم صفوی در راهپیمایی 22 بهمن زنجان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در راهپیمایی 22 بهمن ماه سال‌جاری سردار سید یحیی رحیم صفوی در زنجان سخنرانی می‌کند.

سخنرانی سردار رحیم صفوی در راهپیمایی 22 بهمن زنجان

سعید حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: 22 بهمن ماه روز تجدید بیعت مردم انقلابی با رهبر معظم انقلاب اسلامی و بستن دهان یاوه‌گویان و یاوه‌سرایان است.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در این روز بیانگر وحدت و اتحاد آنها در راه اهدافشان است، تصریح کرد: با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران همچنان در راه آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی ثابت قدم و استوار بوده و زیر سایه ولایت فقیه درصدد انتقال این انقلاب به صاحب اصلی آن هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مردم ایران خون‌های زیادی برای حفظ انقلاب اسلامی و حفظ ارزش‌ها داده‌اند، اضافه کرد: ملت شریف ایران در همه صحنه‌ها حضور داشته و با حضور خود توطئه‌های مختلف دشمنان را خنثی کرده‌اند.

حسینی با اشاره به اینکه بیداری اسلامی رخ داده در بسیاری از کشورها از انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته اذعان داشت: امروز این انقلاب بزرگ به عنوان الگوی مهم و بزرگی در سطح جهان مطرح شده است.

این مسئول در زمینه مراسم باشکوه 22 بهمن ماه سال‌جاری با تاکید بر اینکه همه برنامه‌ریزی‌ها در این راستا صورت گرفته متذکر شد: سخنران و میهمان ویژه این مراسم باشکوه و بزرگ در زنجان سردار سید یحیی رحیم صفوی است.

انتهای پیام/73006/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول