اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

راهپیمایی 22 بهمن امسال پرشورتر از گذشته برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال پرشورتر از گذشته برگزار خواهد شد.

راهپیمایی 22 بهمن امسال پرشورتر از گذشته برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نیساری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران که ثمره خون شهیدان و قیام امام خمینی (ره) علیه رژیم ستم شاهی است امروز به الگویی برای آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده است.

وی تداوم برگزاری جشن‌های انقلاب در ایام دهه فجر و حضور مردم در مزار شهدا را خواستار شد و ابراز داشت: تمامی دستگاها در هر چه پررنگ‌تر برگزار شدن برنامه‌ها و جشن‌های این ایام حضوری شایسته خواهند داشت.

نیساری برگزاری ایستگاه‌‌های شادی، قرآن بخوان، نماز بخوان و ایستگاه‌های امدادی و سلامت در یوم الله 22 بهمن را از جمله برنامه‌های این روز بزرگ بیان کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به مسیر راهپیمایی 22 بهمن، اعلام کرد: حرکت از میدان ولایت فقیه به طرف خیابان امام بوده و محل تجمع پایانی میدان انقلاب اسلامی است.

نیساری با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن با برنامه‌های ابتدایی از جمله سرود جمهوری اسلامی و قرائت قرآن ساعت 10 صبح آغاز می‌شود و در مسیر راهپیمایی ایستگاه نقاشی برای نوجوانان و نونهالان، ایستگاه امدادی هلال احمر و چادر سلامت بر پا خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه در راهپیمایی 22 بهمن با حضور گروه‌های نمایشی نمایش اجرا می‌شود، ادامه داد: در میدان انقلاب ضمن شعارهای انقلابی، قطعنامه پایانی راهپیمایی قرائت و سخنران ویژه راهپیمایی سخنرانی می‌کند.

انتهای پیام/61005/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول