اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی:

ملت ایران پاسخ کوبنده‎ای به اهانت‎های آمریکا در 22 بهمن می‎دهد

نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن باشکوه‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود، گفت: ملت ایران پاسخ کوبنده‎ای به اهانت‌های آمریکا در 22 بهمن خواهد داد.

ملت ایران پاسخ کوبنده‎ای به اهانت‎های آمریکا در 22 بهمن می‎دهد

عبدالکریم رجبی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان با تبریک ایام‎الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: سخنان خارج از اخلاق و تند مقامات آمریکایی از جمله معاون وزیر آمریکا مصداق کاملی از دخالت در امور داخلی کشورمان بود.

وی تصریح کرد: با توجه به توهین‎هایی که آمریکا علیه ایران انجام داد، مردم عزیزمان به شایستگی پاسخ آنها را با مشت‎های گره کرده در 22 بهمن می‎دهند.

وحدت کلمه، ولایت‎مداری و انسجام مردم سبب پیروزی انقلاب اسلامی شده است

نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکا باید بداند توهین‎ها و تهدیدات آنها علیه ایران نه تنها اثری در امور داخلی ندارد، بلکه عزم مردم را در پایبندی به آرمان‎های انقلاب اسلامی و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری محکم‌تر خواهد کرد.

رجبی با بیان اینکه وحدت کلمه، ولایت‎مداری و انسجام مردم سبب پیروزی انقلاب اسلامی شده است، ادامه داد: هر چه یاوه‎گویی‎های دشمن بیشتر شود، پایبندی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه هر ساله حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن باشکوه است، گفت: امسال این عظمت بیشتر از سال‎های گذشته برای جهانیان نمایان خواهد شد.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امید و نشاط را در انقلابیون بیشتر می‎کند

نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حماسه سیاسی مردم در انتخابات 24 خرداد بیان داشت: مردم با حضور خود پای صندوق‎های رأی و مشارکت 73 درصدی یکی از باشکوه‌ترین انتخابات را در کشور رقم زدند، از طرفی با توجه به اتفاقاتی که در سیاست خارجی کشور به وجود آمد، یقینا حضور مردم برای دفاع از انقلاب باشکوه‌تر خواهد بود.

رجبی با بیان اینکه غنی‎سازی حق ملت ایران است، افزود: مسئله هسته‎ای جزو لاینفک حقوق مردم ایران محسوب می‎شود ما به جهانیان این حقوق را ثابت کردیم و آنها نیز مسائل غنی‎سازی را پذیرفتند.

وی در خصوص راهپیمایی 22 بهمن و موج بیداری اسلامی بیان داشت: بیداری اسلامی که در منطقه رخ داده، به اعتقاد بسیاری از انقلابیون نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است، لذا هر چه پایبندی مردم به نظام مقدس اسلامی بیشتر باشد، انگیزه انقلابیون در استقرار نظام اسلامی در کشورشان بیشتر خواهد شد چراکه آنها انقلاب اسلامی را الگوی خود قرار داده‎اند.

نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که موج بیداری اسلامی در کشورهایی که نظام استبدادی حاکم است به منصه ظهور و بروز برسد.

رجبی گفت: حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن این امید و نشاط را در انقلابیون برای ایجاد بیداری اسلامی در منطقه روشن خواهد کرد و انشاءالله روزی فرا برسد که در همه کشورها و ملت‎هایی که دوست دارند نظام اسلامی پایدار شود، شاهد تحقق این مهم باشیم.

انتهای پیام/83001/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول