اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج:

22 بهمن خط و نشان ملت بر یاوه‌گویی استکبار است

امام جمعه آوج گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه خط و نشان دیگری از ملت بر یاوه‌گویی استکبار است.

22 بهمن خط و نشان ملت بر یاوه‌گویی استکبار است

حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی در حاشیه جشن انقلاب شهر آوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج با تبریک دهه فجر اظهار داشت: مردم مومن و انقلابی ایران با رهبری امام خمینی (ره) در سال 57 با اقتدار برابر استکبار و رژیم منحوس پهلوی ایستادگی کرده و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

امام جمعه آوج با بیان اینکه تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده نشانه اوج وفاداری و خودباوری ملت ایران است، ادامه داد: این حرکت‌های انقلابی زمینه ایجاد خیزش‌های اسلامی را امروز در سراسر کشورهای منطقه فراهم کرده است.

این مسئول با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی اعتقاد به استکبار ستیزی را زنده کرد، افزود: انقلاب اسلامی نشان داد که بدون وابستگی به دنیای شرق و غرب می‌توان به خودکفایی رسید و برابر طاغوت پیروز شد.

امام جمعه آوج با اشاره به جایگاه مبارزه با شرک و ظالمان در دین الهی اسلام ادامه داد: اسلام به آحاد مسلمانان آموخته است که برابر ظالم باید ایستاد و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در سال 57 سیلی محکمی را به گوش دشمنان نواخت.

هاشمی با بیان اینکه توطئه تحریم و جنگ علیه ملت رنگ باخته است، گفت: حضور باشکوه ملت در راهپیمایی میلیونی 22 بهمن ماه بی‌تردید چراغ راهی برای آینده نظام اسلامی و مایه وحشت و لرزه بر اندام استکبار است که در این راهپیمایی ملت ایران خط و نشان دیگری را برای استکبار خواهد کشید.

انتهای پیام/77005/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول