اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

مردم در 22 بهمن به دهن یاوه‌گویان می‌زنند

امام جمعه جیرفت گفت: مردم در 22 بهمن امسال با حضور در راهپیمایی به دهن یاوه‌گویان می‌زنند.

مردم در 22 بهمن به دهن یاوه‌گویان می‌زنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های ظهر امروز نماز جمعه این شهرستان با اشاره به گناه به عنوان تهدید‌ آمیز‌ترین خطر برای انسان اظهار داشت: در آیات و روایات از ندادن زکات به عنوان یک گناه کبیره یاد شده است و خداوند برای زکات‌دهنده بسته‌های تشویقی گذاشته است.

وی افزود: جایگزین کردن مال، بیمه اموال و ... از بسته‌های تشویقی خداوند است.

خطیب جمعه جیرفت با قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل تشکیل حلقه‌های صالحین تصریح کرد: حلقه صالحین با دو هدف اصلی زنده کردن نام شهدا و بالا بردن سطح علم و اطلاعات دینی و سیاسی روز تشکیل شده است تا بتوانیم در رفتارمان تغییر ایجاد کنیم.

عسکری با تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت امام حسن عسکری (ع) به امام زمان (عج) و تمامی شیعیان خاطرنشان کرد: امام حسن عسکری (ع) فرمودند « هیچ‌کس حق را ترک نکرد مگر اینکه ذلیل شد و هیچ  جامعه ذلیلی دنبال حق نرفت مگر اینکه سربلند شد» و در واقع ملت ایران مصداق این بیان است که امروز در جهان به عنوان یک ملت سربلند است.

امام جمعه جیرفت با اشاره به برگزاری کنگره تاریخدانان ایران در جیرفت ابراز داشت: برگزاری این کنگره در شهرستان یک قدم ارزشمندی است که برای شناساندن این شهر کهن به ایران است.

وی بیان داشت: اینکه جیرفت به عنوان دومین مهد تاریخ شناخته شده است نشان از جایگاه بلند تاریخ این سرزمین که قابل انتقال به دنیا است، دارد

عسکری گفت: از برگزار کنندگان این کنگره تقدیر می‌کنیم و امیدواریم رسانه‌ها هم به خوبی به وظیفه خود عمل کنند.

وی با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه بزرگ کتاب جنوب کرمان در اواخر بهمن ماه در جیرفت بیان داشت: امیدوارم مردم به خوبی از این نمایشگاه هم دیدن و هم خرید فرمایند و از کتاب‌های خریداری شده هم استفاده کنند.

خطیب جمعه جیرفت با اشاره به برگزاری خوب و آرام جشن‌های انقلاب و سایر جشن‌ها در شهرستان جیرفت تصریح کرد: هیچ مجرمی نباید احساس کند که پشتوانه‌ای دارد و هیچ‌کس نباید در هیچ پست و مقامی خلاف کرد، احساس امنیت کند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های قضایی، انتظامی و امنیتی با متخلفان برخورد می‌کنند و مردم هم با تمام توان از این دستگاه‌ها حمایت می‌کنند، ابراز کرد: مردم ما مردمی قدر‌شناس هستند که نیاز به امنیت و آرامش دارند.

عسکری با اشاره به یاوه‌گویی مسئولان آمریکایی در مورد ایران تصریح کرد: پاسخی که مسئولان به آنها دادند دیپلماسی بود اما مردم در 22 بهمن به دهن یاوه‌گویان می‌زنند.

خطیب جمعه جیرفت گفت: آمریکایی ها اول دنبال رفع کردن مشکلات خودشان باشند و از باتلاق‌هایی که گیر کردند در بیایند.

امام جمعه جیرفت با ابراز گلایه از نحوه تخصیص و توزیع سبد کالا اظهار داشت: نحوه توزیع سبد کالا نامناسب و در خور و شأن ملت نبود.

وی با بیان اینکه عزت مردم باید حفظ شود، عنوان کرد: نباید به کسانی که نقد می‌کنند برچسب نادانی زد و باید تدبیر و برخورد اندیشمندانه کرد.

انتهای پیام/80003/ی40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول