اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بومهن، رودهن، پردیس و آبعلی:

همه آماده حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه هستند

امام جمعه بومهن، رودهن، پردیس و آبعلی گفت: همه مردم و مسئولان از امروز آماده حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه هستند.

همه آماده حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه هستند

حجت‌‏الاسلام والمسلمین حسین توسلی امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: روز 22 بهمن ماه همه باید آمادگی داشته باشند تا به میدان بیایند.

وی تصریح کرد: در این روز، بیعتی همگانی و عمومی از سوی امت بزرگ اسلام با آرمان‏‌های امام و ولی امر مسلمین جهان و شهدای عزیزمان را شاهد خواهیم بود.

امام جمعه بومهن، رودهن، پردیس و آبعلی افزود: به حق، این بیعت می‌‏تواند در تحکیم و تقویت بنیان‏‌های نظام اسلامی اثرات بسیار قوی داشته باشد و دشمنانمان را مایوس کند.

توسلی بیان کرد: همه شهروندان پردیسی همگام با سایر نقاط کشور در راهپیمایی 22 بهمن حضوری جدی خواهند داشت.

وی همچنین گفت: شرکت در راهپیمایی امسال در حقیقت بیعتی مجدد با شهداست؛ شهدایی که تا خود انسان به آن جایگاه نرسد، نمی‏‌تواند درک کند که در راه خدا، انقلاب و امام چه ایثار و فداکاری‌‏هایی کردند.

امام جمعه بومهن، رودهن، پردیس و آبعلی افزود: شهدا رفتند و وظیفه خود را انجام دادند و آنها هیچ احتیاجی به گل، عطرافشانی و حضور ما ندارند؛ این‏ها احتیاجات ما است.

توسلی بیان کرد: امروز باید یک به گونه‏‌ای، خود را با شهدا پیوند دهیم تا شاید آنها گوشه چشمی به ما کنند و باید دانست که آیا به وظیفه‌‏مان به درستی عمل کرده‌‏ایم.

امام جمعه بومهن، رودهن، پردیس و آبعلی افزود: وظیفه ما امروز سنگین‌‏تر از گذشته این است و نباید کاری کنیم که فردای قیامت، وقتی شهدای ما یکی سر خود و یکی قطعات بدن خود را به دست گرفته، بیاید و بگوید ما این‏گونه شدیم و شما چه کار کردید.

توسلی با بیان اینکه باید جوابی مقابل شهدا داشته باشیم و بدانیم که از جمله کسانی که فردای قیامت می‌‏توانند شفاعت کنند، شهدا هستند،یادآور شد: امیدواریم از آن افرادی که شهدا شفاعتش را می‏‌کنند، آحاد مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی باشند.

انتهای پیام/2568/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول