اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کهنوج مطرح کرد

اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن

امام جمعه کهنوج گفت: اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22بهمن بسیار زیاد است و مردم باید حضور شکوهمندی در این روز داشته باشند.

اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر گفت: دو راهپیمایی روز قدس و 22 بهمن در کشور ما از اهمیت بالایی برخوردار هستند؛ راهپیمایی 22 بهمن به دلیل حمایت مردم از نظام اسلامی، بیعت با رهبری و حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و همچنین راهپیمایی روز جهانی قدس به دلیل حمایت از سیاست‌های خارجی جمهوری اسلامی و مردم مظلوم فلسطین اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن امسال به این دلیل اهمیت دارد که استکبار جهانی خیال می‌کند اگر جمهوری اسلامی حاضر به توافق با کشورهای گروه 1+5 شده به واسطه تحریم‌ها و مشکلات است بنابراین هر روز اراجیف و تهدیداتی را مطرح می‌کند که حضور گسترده مردم می‌تواند هم پشتیبان قوی برای تیم مذاکره کننده باشد و هم برای دشمنان پیام داشته باشد.

امام جمعه کهنوج تصریح کرد: دشمنان باید بدانند ایران اسلامی دست از آرما‌ن‌های خود بر نمی‌دارد و ایران کشور لیبی نیست که تاسیسات هسته‌ای خود را با کشتی به آمریکا بفرستد و ذلت بپذیرد.

وی با انتقاد از شیوه توزیع سبد کالا خاطرنشان کرد: اصل کار خوب است اما نحوه توزیع در شان ملت ایران نیست.

افشارمنش ادامه داد: آمریکایی‌ها در تحقیقات به این نتیجه رسیدند که در نخستین قدم در جنگ نرم باید کینه ایرانی‌ها نسبت به آمریکا از بین برود و نمایشی که در ژنو فرانسوی‌ها بازی کردند در همین راستا بود.

امام جمعه کهنوج با بیان اینکه هدف دیگر استکبار این است که ادبیات این امت باید در راستای خواسته‌های آنان تغییر کند، اظهار کرد: در دورانی می‌بینیم شعارهای انقلابی و ارزشی در دیپلماسی ما رنگ می‌بازد در حالی که درسی که امام امت به ما می‌دهد این است که باید متوجه ارزش‌های انقلاب باشیم.

انتهای پیام/2655/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول