اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تودهنی محکمی به دشمنان است

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی روز 22 بهمن تودهنی محکمی به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تودهنی محکمی به دشمنان است

حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای ملت ایران دادن حق انتخاب به ملت ایران بود.

وی افزود: قبل از انقلاب مردم ایران هیچ نقشی در تعیین سرنوشت سیاسی خود نداشتند اما پس از انقلاب این مردم هستند که با آزادی کامل رئیس جمهور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را انتخاب می‌کنند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب بی‌شمار است، عنوان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی در جایگاه والایی در عرصه علم و پژوهش دست یافته‌ایم.

حسینی با بیان اینکه مردم ایران هر ساله باشکوه‌تر از سال قبل در راهپیمایی 22 بهمن حضور دارند، تصریح کرد: حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن تودهنی محکمی به دشمنان نظام که همواره سعی در نابودی انقلاب دارند، است.

این مسئول ابراز کرد: از تمام ملت ایران به ویژه مردم شهید پرور استان قزوین تقاضا می‌کنم مانند سال‌های قبل با حضور پرشور و بانشاط خود در راهپیمایی روز 22 بهمن به یاوه‌گویان جواب دندان‌شکنی دهند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشمنان نظام از طریق ماهواره تمام صحنه‌های راهپیمایی 22 بهمن از یک روستای کوچک تا کلان شهرها را رصد می‌کنند بنابراین حضور مردم در صحنه توطئه‌های آنان را برملا می‌کند.

حسینی افزود: ملت ایران با این حضور خود به جهانیان ثابت می‌کنند که از کوچک‌ترین تا بزرگ‌ترین آنان و از دانش‌آموز گرفته تا شاغلان در عرصه‌های مختلف پای انقلاب ایستاده‌اند که این حضور به تنهایی تحقیری برای دشمنان است.

وی اضافه کرد: هدف دشمنان از تحریم و فشارهای اقتصادی این است که ملت ایران از انقلاب دست بکشند و در عرصه‌هایی مانند راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا نکنند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اما مردم ایران با این حضور خود ثابت می‌کنند که حتی فشارهای اقتصادی سال‌های اخیر موجب نمی‌شود آن‌ها از انقلابشان و راه امام راحل دور شوند.

انتهای پیام/77010/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول