اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهبنان:

پیروزی انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی بود

امام جمعه کوهبنان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 57 به دست توانای امام خمینی (ره) را باید تحقق وعده الهی بدانیم.

پیروزی انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان،‌ حجت‌الاسلام عباس صالح‌نیا ظهر امروز در جمع نمازگزاران در مسجد صاحب الزمان (عج) پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم و در سراسر کشور برنامه‌های جشن‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 57 به دست توانای امام خمینی (ره) را باید تحقق وعده‌ الهی بدانیم که البته استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی دستاوردهای فراوانی را به همراه داشت.

امام جمعه کوهبنان اظهار کرد: استقلال، آزادی و عدم وابستگی به شرق و غرب و قدرت‌های استعماری از جمله مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بود که البته این شعار خواست ملت در دوران استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌رفت.

صالح‌نیا گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی جامه عمل پوشیده شد و امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی بدون وابستگی به دیگران در مورد سرنوشت کشور خود تصمیم می‌گیرد.

وی عنوان کرد: ملت ایران هرگز طی 35 سال گذشته با وجود فشارها، تهدیدها و تحریم‌ها به خواسته دشمنان پاسخ مثبت نداده و از مواضع حق و درست خود قدمی عقب‌نشینی نکرده است.

امام جمعه کوهبنان اظهار کرد: مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی در 35 سال گذشته سختی‌ها، مشکلات و گرانی‌ها را تحمل کرده و ثابت کرده‌اند در عهد و پیمانی که با امام خمینی (ره)، شهیدان و رهبر معظم انقلاب اسلامی بسته‌اند، ثابت قدم و استوار هستند.

صالح‌نیا گفت: در بخش عمران و سازندگی کشور گام‌های بزرگی برداشته شده به گونه‌ای که امروز بیش از 90 درصد روستاهای کشور از نعمت برق برخوردار هستند در حالی که قبل از انقلاب بیش از 90 درصد روستاها فاقد برق بودند.

وی تصریح کرد: در مراحل احداث شبکه، انتقال و توزیع برق و ادوات مورد نیاز به خودکفایی رسیده‌ایم که علاوه بر تامین نیازهای داخلی، دانش فنی و محصولات شرکت‌های ایرانی به بسیاری از کشورهای جهان صادر می‌شود.

امام جمعه کوهبنان خاطر نشان کرد: امروز 38 میلیون نفر از جمعیت کشور زیرپوشش شبکه گازرسانی قرار گرفته‌اند و مردم بیش از 400 شهر و 750 روستا از گاز طبیعی برخوردارند و ظرفیت روزانه پالایشگاهی گاز طبیعی کشور از 23 میلیون متر مکعب در سال‌های پیش از انقلاب به 132 میلیون متر مکعب در سال 74 رسیده است.

صالح‌نیا احداث خط لوله صلح و ارسال گاز به پاکستان، ترکیه، هند و کشورهای اروپایی را نیز یکی از خدمات ارزشمند دیگر نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: این در حالی است که در رژیم طاغوت هیچ روستایی از گاز بهره‌مند نبود و تنها پنج شهر کشور در زمان پهلوی به صورت پراکنده از گاز برخوردار بودند.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: در زمینه کشاورزی تولیدات کشور در زمان پهلوی نیاز مردم را تامین نمی‌کرد و مردم ناچار بودند، مواد غذایی مردم را از خارج وارد کنند اما امروز با وجود رشد سریع جمعیت در زمینه تولیدات کشاورزی به خودکفایی رسیده‌ایم.

صالح‌نیا تصریح کرد: در بخش آموزش عالی تعداد دانشجویان کشور در سال 57، 160 هزار نفر بود که در حال حاضر تعداد دانشجویان سراسر کشور بیش از دو میلیون نفر است.

امام جمعه کوهبنان ادامه داد: طرح‌های تحقیقاتی و شمار محققان کشور رشد فزآینده‌ای داشته و تدوین مقالات در نشریات معتبر داخلی و خارجی بیش از حد انتظار است و از رشد قابل توجهی برخوردار است.

انتهای پیام/80012/م40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول