اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

فرهنگ قرآن و اهل بیت(علیهم السلام) محور پیروزی انقلاب اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: تکیه بر فرهنگ غنی قرآن و اهل بیت (ع) نمود و نشانی از عظمت پیروزی انقلاب اسلامی در سخت‌ترین برهه‌ها و شرایط بود.

فرهنگ قرآن و اهل بیت(علیهم السلام) محور پیروزی انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده عصر امروز در مراسم تجلیل از برترین‌های علمی، آموزشی، قرآنی و کنکور در انگوت گرمی اظهار داشت: اگر مبانی و مصداق‌های پیروزی انقلاب اسلامی را بخواهیم، تبیین کنیم باید محوری‌ترین آن را قرآن و اهل بیت بدانیم که بیش از هر زمان دیگر ما با تکیه بر این عناصر موفق شدیم به کامیابی و پیروزی دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: همین مبانی سبب عصبانیت و خشم استکبار جهانی شده که چگونه ممکن است ملتی بعد از قرن‌ها نظام سلطنتی به یکباره انقلابی بر محوریت قرآن و اسلام به راه اندازند و پیروز حقیقی باشند.

ستوده یکی از شاخصه‌های ممتاز پیروزی انقلاب اسلامی را دشمن‌شناسی، تاکید بر ساده‌زیستی و دوری از تجملات به عنوان یک نهضت مردمی بیان کرد و افزود: نظامی که رهبر آن تنها با امیدواری به رحمت الهی و بدون هیچ‌گونه تشریفات پا به میهن گذاشته و همواره مردم را بزرگترین سرمایه انقلاب نامیده است این نظام به الگو و معیار تبعیت شایسته تبدیل شده که هیچ وقت عظمت و صلابت آن زیر سئوال نمی‌رود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: تا زمانی که به اهل بیت (ع) و قرآن کریم توسل کنیم و در تمامی امور رضایت خدا و خلق را در نظر داشته باشیم دچار خسران نمی‌شویم.

وی مرجعیت دینی، روحیه ایستادگی و مقاومت، غلبه بر شیاطین و مستکبران روزگار و همچنین تاکید بر روحیه ایثارگری و فداکاری را از شاخصه‌های انقلاب اسلامی در رسیدن به نقطه عظمت، شکوه و شوکت واقعی اعلام کرد.

تجلیل از برترین‌های کنکور و مسابقات علمی، آموزشی در انگوت گرمی

در این مراسم امام جمعه انگوت با توصیف ارزش علم و اینکه قلم علما از خون شهدا بالاتر است، اظهار داشت: پیشرفت این مرز و بوم با ارتقا علمی دانش‌آموزان و دانشجویان میسر است.

حجت‌الاسلام امیدوار در ادامه گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی آگاهی و بصیرت دانشجویان وقت بود.

در این مراسم به دانش‌آموزان برتر مسابقات علمی و آزمون‌های پیشرفت تحصیلی و قبول‌شدگان کنکور سراسری جوایز و لوح تقدیر اهدا شد.

انتهای پیام/62001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول