اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/204

محمودی: جوانان مهم‌ترین نقش را در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کردند

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: جوانان مهمترین نقش را در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کردند.

محمودی: جوانان مهم‌ترین نقش را در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی ظهر امروز در جلسه گفتمان دینی جوان و انقلاب که در دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا ورامین برگزار شد، اظهار داشت: رهبری نگاه ویژه روی شما جوانان دارند، جوانان مهمترین نقش را در انقلاب اسلامی داشتند.

وی به تحرکات جوانان انقلابی در شهرستان ورامین اشاره کرد و گفت: بیشترین تحرکات سیاسی در ورامین در دبیرستان مصطفی خمینی بود، در ایام مبارزات تقریبا هر روز راهپیمایی و تظاهرات در خود مدرسه وجود داشت، تعدادی از دانش‌آموزان این مدرسه دستگیر و شکنجه شده و ماه‌ها زندانی بودند.

این مسئول عنوان کرد: شعور و اعتقاد و انگیزه جوانان باعث شد روند پیروزی انقلاب تسریع شد، امام (ره) کار بزرگی کرد، ایشان جوانان را از سینما به خیابان‌ها کشاند، در کشوری که سعی می‌کردند جوانان را آلوده به موارد انحرافی کنند هدایت‌های امام (ره) کاری کرد همان جوان‌ها به خیابان‌ها بیایند و زمانی که این جوان‌ها به میدان آمدند انقلاب پیروز شد مقطع جوانی بسیار مهم است بسیار سریع می‌گذرد اگر درست اقدام کنی آینده خوبی  خواهیم داشت و اگر نه پشیمان می‌شوید.

محمودی ادامه داد: تا جوان هستید علم را تحصیل کنید اخلاق خود را پرورش دهید خود را در جوانی به اخلاقیات خوب عادت دهید انسان در جوانی باید مراقبت و خودسازی کند. جوانی بهترین فرصت باری انتخاب راه است. اگر انسان درست تصمیم بگیرد آینده به دست خودش اصلاح می‌شود. در انقلاب اسلامی و بعد از پیروزی انقلاب در دفاع مقدس بیشترین نقش را جوانان داشته‌اند.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: حضرت امام (ره) به دلیل حماسه 15 خرداد نسبت به ورامین توجه ویژه داشتند آن روز از میان 10 هزار نفر جمعیت که از استان‌ها آمده بودند امام (ره) موافقت کرده بودند که مقاله کوتاهی از ورامین خوانده شود.

وی عنوان کرد: همه اینها به دلیل آن بود که جوانان این منطقه که در 15 خرداد 42 حرکت کردند سرنوشت تاریخ را عوض کردند، جوان‌های عزیز اگر آن روز جوانان در انقلاب و دفاع مقدس گام برداشتند امروز هم شما باید حرکت کنید نگاه مقام معظم رهبری به شما است.

محمودی گفت: هجمه عظیم استکبار توسط اینترنت، ماهواره و همین موبایل‌‌ها علیه اخلاقیات جوانان راه انداخته است. امروز صدها شبکه ماهواره‌ای دشمن عفت نوامیس ما و بنیان خانواده‌های ما را هدف قرار داده است.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: عده‌ای هم قربانی شدند همین بی‌حجابی‌ها و بی‌غیرتی‌ها قربانیان فرهنگ ماهواره‌ای هستند امروز هم انقلاب اسلامی برای استمرار حرکت قدرتمند خود نیاز به حضور جوان‌ها در میدان دارد خیلی‌ها در مسیر انقلاب لغزیدند چه کسانی با ما بودند و لغزیدند. چه کسانی سر سفره امام (ره) بزرگ شدند و طور دیگری عمل کردند.

انتهای پیام/2462/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول