اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

81/بهار92

ولی‌ئی: رهبری، مردم و ایدئولوژی اسلامی رموز پیروزی انقلاب هستند

فرمانده سپاه کامیاران گفت: رهبری، مردم و ایدئولوژی اسلامی از مولفه‌ها و رموز پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

ولی‌ئی: رهبری، مردم و ایدئولوژی اسلامی رموز پیروزی انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، منصور ولی‌ئی صبح امروز در مراسم گرامیداشت دهه فجر و یادواره 19 شهید دانش‌آموز شهرستان کامیاران در دبیرستان فاطمه الزهرا(س) اظهار داشت: شهدا کسانی هستند که با فدا کردن بالاترین دارایی خود یعنی جانشان از اسلام و انقلاب محمدی(ص) دفاع کردند.

فرمانده سپاه کامیاران، رهبری فرزانه، مردم و ایدئولوژی اسلامی را از مولفه‌های پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: این سه مولفه سبب شد ایران اسلامی به پیروزی برسد و اکنون به چنین اقتداری برسد.

وی ادامه داد: این انقلاب چون براساس ارزش‌های اسلامی و با توسل به دین و قرآن شکل گرفت، بعد از گذشت 35 سال هنوز با شکوه اولیه‌اش پابرجاست و هیچ دشمنی یارای مقابله با آن را ندارد.

ولی‌ئی بیان کرد: ثبات انقلاب ایران در حالی است که سایر انقلا‌ب‌های جهان به علت نداشتن عنصر دین و اسلام و رهبری شایسته نافرجام بوده و یا از اهداف اصلیشان دور شده‌اند.

وی ضمن اشاره به گفته امام راحل (ره) که انقلاب صادر شده به تمام دنیا می‌دانستند، گفت: انقلاب اسلامی خاص مردم ایران نیست بلکه الگوی ظلم‌ستیزی برای تمامی آزادی‌خواهان جهان است.

فرمانده سپاه کامیاران اظهار داشت: ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدا و توجهات خاص خداوند قدرتمندتر از همیشه در صحنه‌های جهانی می‌درخشد.

وی خاطرنشان کرد: حضور ایران در یک سوی میز مذاکرات ژنو در مقابل کشورهای مقتدر دنیا در سوی دیگر نشان از قدرت برتر بودن ایران در جهان است که در تمامی جنبه‌ها حرفی برای گفت دارد.

ولی‌ئی با اشاره به هجمه‌های فرهنگی غرب علیه ایران افزود: امروز دشمنان ایران و انقلاب با جنگ نرم و استفاده از رسانه‌ها و کانال‌های ماهواره به مبارزه و مخالفت با ایران به پا خاسته‌اند.

فرمانده سپاه کامیاران افزود: وظیفه اصلی مقابله با این تهاجمات فرهنگی بر دوش زنان و دختران انقلاب است که با حفظ حجاب و پیروی از ولایت فقیه در مقابل دشمنان مقاومت کنند.

لازم به ذکر است در این مراسم ضمن قرائت سرود انقلابی و خواندن مقاله و دل‌نوشته، تمثال امام و شهدای والامقام نیز گلباران شد.

انتهای پیام/79018/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول