اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 200 شرکت‌کننده

مسابقات قهرمانی کیوکوشین کاراته کرمان برگزار شد

هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کیوکوشین کاراته اویاما جام مرحوم وزیری در کرمان برگزار شد.

مسابقات قهرمانی کیوکوشین کاراته کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کیوکوشین کاراته اویاما جام مرحوم وزیری بنیانگذار کاراته استان با حضور بیش از 200 بازیکن برگزار شد.

مهرداد شاه‌خسروی رئیس سبک کیوکوشین کاراته اویاما استان کرمان در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: این دور از مسابقات در قالب 12 تیم و در دو بخش کاتا و کمیته برپا شد.

وی بیان داشت: در مجموع تیمی کمیته باشگاه دلاوران رفسنجان مقام اول، باشگاه فرهنگی ورزشی اتحاد کرمان مقام دوم و تیم‌های کارخانه کوک و پالایش قطران زرند و هیئات کاراته شهرستان شهربابک مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

شاه‌خسروی عنوان کرد: در بخش کاتا نیز تیم مجتمع پذیرایی و تفریحی دانیال کرمان، بسیج اداره کل میراث فرهنگی استان و شهرداری زیدآباد سیرجان و شورای اسلامی شهر نگار به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

رئیس سبک کیوکوشین کاراته اویاما استان کرمان خاطر نشان کرد: در پایان مسابقات به بازیکنان حکم، مدال و به دو نفر از بازیکنان برتر نیز نیم‌سکه بهار آزادی اهدا شد.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول