اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سوپر لیگ کاراته بانوان کشور صورت می‌گیرد

جدال بانوان کاراته‌کای شیر ژال با تیم‌های علمدار کربلا و دانشگاه آزاد

بانوان کاراته‌کای تیم شیر ژال در هفته پایانی نیم فصل اول رقابت‌های سوپر لیگ کاراته بانوان باشگاه‌های کشور در دو مسابقه حساس برای صعود به صدر جدول به میدان می‌روند.

جدال بانوان کاراته‌کای شیر ژال با تیم‌های علمدار کربلا و دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیمی که برای نخستین‌بار در تاریخ کاراته قم در بخش بانوان به عنوان نماینده این استان در مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور حضور یافته، در حالی که هفته قبل را با پیروزی پشت سر گذاشت، حالا به دنبال رسیدن به صدر جدول رده‌بندی سوپر لیگ کاراته بانوان کشور است.

این در حالی است که امسال پیکارهای فصل جدید سوپر لیگ کاراته قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور با جدال هشت تیم مدعی قهرمانی برگزار می‌شود و طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشورمان قرار است تیم‌ها برای معرفی تیم برتر به شکل دوره‌ای به رقابت بپردازند.

مسابقات فصل جدید سوپر لیگ کاراته بانوان باشگاه‌های کشور اول دی ماه به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران آغاز به کار کرد، در حالی که یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در این پیکارها تیم کاراته بانوان شیر ژال است و این تیم گام نخست را محکم برداشت و در سه مسابقه متوالی موفق به شکست حریفان خود شد.

این در حالی است که علاوه بر تیم کاراته شیر ژال قم هفت تیم دیگر نیز در مسابقات سوپر لیگ کاراته بانوان باشگاه‌های کشور حضور دارند و هفته نخست در حالی به پایان رسید که تیم کاراته بانوان شیر ژال توانست از سد تیم‌های مروارید کردستان، شهید همتی‌فر و پتروشیمی خوزستان عبور کند.

کاراته‌کاهای مدعی تیم شیر ژال و دیگر رقبای آن‌ها در حالی گام به فصل جدید مسابقات سوپر لیگ کاراته بانوان باشگاه‌های کشور گذاشتند که با توجه به نتایج به دست آمده، در پایان هفته نخست تیم شیر ژال با کسب 9 امتیاز سایه به سایه تیم سپاهان در صدر ایستاد.

تیم کاراته شیر ژال در مسابقات فصل جدید سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور گام نخست را با برتری قاطع 28 بر صفر برابر تیم کاراته بانوان مروارید کردستان برداشت تا با روحیه‌ای مضاعف و انگیزه‌ای بالاتر در دیدارهای بعدی به مصاف حریفان برود.

شیر ژال در دومین مسابقه خود برابر تیم کاراته بانوان شهید همتی‌فر به میدان رفت و در این مسابقه نیز برتری خود را به حریف دیکته کرد و توانست با حساب 19 بر هشت حریف را مغلوب کند، ضمن اینکه در سومین دیدار نیز با حساب 28 بر صفر مقابل تیم پتروشیمی خوزستان صاحب برتری شد.

حالا طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشورمان دیدارهای سوپر لیگ کاراته بانوان کشور قرار است روز جمعه بیست و هفتم دی ماه در سالن شهید کبکانیان تهران به انجام برسد، در حالی که طبق برنامه تیم کاراته شیر ژال باید در دو مسابقه مهم به مصاف تیم‌های دانشگاه آزاد و علمدار کربلا برود.

انتهای پیام/78002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول