اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 5 مدال نقره و برنز

کاراته‌کاهای قمی در پیکارهای سبک شیتوریو شیتوکای ایران درخشیدند

کاراته‌کای قمی با کسب 5 مدال نقره و برنز درخشش خیره‌کننده‌ای در جدال با حریفان خود و کسب مدال از پیکارهای سبک شیتوریو شیتوکای ایران داشتند.

کاراته‌کاهای قمی در پیکارهای سبک شیتوریو شیتوکای ایران درخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که عنوان قهرمانی بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور در سبک شیتوریو شیتوکای ایران به تیم تهران رسید، کاراته‌کاهای قمی نیز از مدال‌های رنگارنگ این دوره بی‌نصیب نماندند و به پنج نشان این رقابت‌ها دست یافتند.

بر اساس برنامه‌ریزی مسئولان سبک شیتوریو شیتوکای ایران و فدراسیون کاراته، در این دوره از رقابت‌ها کاراته‌کاهای قمی در رده‌های سنی مختلف با حریفان خود به رقابت پرداختند و در نهایت یکی از تیم‌های موفق این دوره لقب گرفتند.

شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات از استان‌های سراسر کشور بودند و در تلاش برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز در رده‌های سنی امید و بزرگسالان با یکدیگر به رقابت پرداختند در حالی که مسابقات در 2 بخش کاتا و کومیته به انجام رسید.

در واقع این دوره از پیکارهای کاراته قهرمانی کشور در سبک شیتوریو شیتوکای ایران با حضور کاراته‌کاهای 11 تیم از 11 استان کشور در سالن مرکز آموزش فدراسیون کاراته به انجام رسید و سرانجام در رده‌بندی نهایی بخش تیمی، کاراته‌کاهای تیم تهران عنوان قهرمانی را کسب کردند و تیم‌های بوشهر و ایلام نیز به ترتیب در سکوی دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین نفرات برتر رده‌های سنی مختلف در حالی معرفی شدند که نخستین مدال قم را حسن‌علی بلندی در کاتای انفرادی رده سنی امید کسب کرد.

در بخش کومیته رده سنی امید مسابقات کاراته قهرمانی کشور در سبک شیتوریو شیتوکای ایران نیز حسن‌علی بلندی بار دیگر افتخارآفرینی کرد و در حالی که نماینده تیم اعزامی قم در وزن منهای 55 کیلوگرم بود توانست بعد از بهنام دهقان‌زاده از تیم اسلامشهر در جایگاه دوم قرار گرفته و نشان نقره را کسب کند.

کریم افشار سومین مدال تیم اعزامی کاراته قم به پیکارهای قهرمانی سبک شیتوریو شیتوکای ایران را به دست آورد. این کاراته‌کا در وزن منهای 60 کیلوگرم بعد از کاراته‌کاهای تهرانی و ایلامی به همراه رقیبی از بوشهر در مکان سوم مشترک قرار گرفت و صاحب نشان برنز شد.

این در حالی است که در وزن منهای 65 کیلوگرم این دوره از رقابت‌ها نیز تیم قم از کسب مدال بی‌نصیب نماند و علی صالح توانست بعد از کاراته‌کاهای استان‌های ایلام و تهران در جایگاه سوم ایستاده و نشان برنز دیگری را برای تیم قم به ارمغان بیاورد.

در رده سنی بزرگسالان نیز یک مدال نقره نصیب تیم کاراته سبک شیتوریو شیتوکای قم شد و طی آن مهدی طاهری با قرار گرفتن در جایگاه دوم کاتای انفرادی توانست مقام نایب قهرمانی و نشان نقره این دوره از پیکارها را به خود اختصاص بدهد.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول