اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته پنجم لیگ برتر کاراته در زنجان برگزار می‌شود

هفته پنجم لیگ برتر کاراته کشور با میزبانی شرکت گاز در زنجان برگزار می‌شود.

هفته پنجم لیگ برتر کاراته در زنجان برگزار می‌شود

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از حضور 10 تیم در زنجان برای حضور در مسابقات لیگ برتر خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات در روز 11 بهمن ماه برگزار می‌شود.

سعید عسگریان محل برگزاری مسابقات هفته پنجم لیگ برتر کاراته را سالن شهید بهشتی زنجان اعلام کرد.

در این رابطه سرمربی تیم شرکت گاز زنجان نیز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از حضور حدود 200 ورزشکار، سرپرست و مربی همزمان با برگزاری هفته پنجم لیگ برتر کاراته در زنجان خبر داد و افزود: این مسابقات از ساعت 9 صبح روز جمعه 11 بهمن ماه آغاز و تا عصر همان روز ادامه می‌یابد.

حسن روحانی با بیان اینکه تیم‌های حاضر در لیگ برتر کاراته در دو گروه مسابقات خود را برگزار می‌کنند، ابراز داشت: تیم کاراته شرکت گاز زنجان با تیم‌های ایوان پرشان لرستان، ثمین سرامیک اردبیل، گوجوریو و مس صنعت کرمان هم گروه است.

وی به برگزاری دو مسابقه در هفته پنجم لیگ برتر کاراته اشاره کرد و گفت: تیم کاراته شرکت گاز زنجان در این هفته با تیم‌های ایوان پرشان لرستان و ثمین سرامیک اردبیل دیدار می‌کند.

سرمربی تیم کاراته شرکت گاز زنجان با بیان اینکه مسابقات لیگ برتر کاراته کشور در آستانه پایان است، افزود: هفته هشتم یا همان فینال این مسابقات در هشتم اسفند ماه برگزار می‌شود.

این مسئول محل برگزاری مسابقه فینال لیگ برتر کاراته را در بین چهار تیم برتر لیگ تهران اعلام کرد و متذکر شد: تیم کاراته شرکت گاز زنجان در گروه خود اول شده است.

روحانی مازیار الهامی، پویا سلطانی، کیوان زرینی، مهدی کریمی و سیاوش کریمی را از اعضای تیم کاراته شرکت گاز زنجان در لیگ برتر اعلام کرد.

انتهای پیام/73004/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول