اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته‌ استان زنجان:

کلاس ارتقای داوری کاراته در زنجان برگزار می‌شود

رئیس هیئت کاراته‌ استان زنجان برگزاری کلاس داوری را از برنامه‌های هیئت کاراته‌ استان اعلام کرد و گفت: کلاس داوری در روزهای 17 و 18 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

کلاس ارتقای داوری کاراته در زنجان برگزار می‌شود

شهاب سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری کلاس داوری اظهار کرد: این  کلاس داوری به منظور ارتقای سطح داوری داوران استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: داوطلبان حاضر در کلاس داوری کاراته می‌توانند با حضور در این کلاس‌های ارتقای داوری تا درجه 2 ارتقا یابند.

رئیس هیئت کاراته‌ استان زنجان با بیان اینکه کلاس ارتقای داوری با حضور مدرسان کشوری و آسیایی برگزار می‌شود، افزود: محمدعلی مرادی و خانم گوزلیان مدرسان این کلاس‌ها هستند.

این مسئول به درخواست‌های رسیده از سایر استان‌ها برای حضور در کلاس‌های ارتقای داوری اشاره کرد و گفت: حضور 30 تا 35 داور در این کلاس‌ها قطعی است.

سلطانی در پاسخ به سئوالی در مورد برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای حضور تیم‌های کاراته استان زنجان در مسابقات قهرمانی کشور اظهار کرد: تیم‌های کاراته در رده‌های مختلف سنی به مسابقات قهرمانی کشور که همان انتخابی تیم ملی است، اعزام می‌شوند.

وی به هزینه بر بودن اعزام تیم‌های ورزشی به مسابقات کشوری اشاره کرد و افزود: برآورد اولیه از هزینه، هشت میلیون تومان برای اعزام هر تیم است.

رئیس هیئت کاراته‌ استان زنجان با تاکید بر لزوم حمایت مسئولان از اعزام تیم‌ها به مسابقات کشوری خاطرنشان کرد: مسئولان استان باید از اعزام تیم‌ها به مسابقات کشوری حمایت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/73004/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول