اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس:

قهرمانان کاراته شرق کشور تجلیل شدند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و ارج نهادن به ورزشکاران مدال‌آور این شهرستان از قهرمانان کاراته مسابقات شرق کشور تجلیل شد.

قهرمانان کاراته شرق کشور تجلیل شدند

بهرام عزیز‌زاده‌مقدم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و ارج نهادن به تلاش فعالان عرصه ورزش، مراسم تجلیل از مدال‌آوران شهرستان طبس برگزار شد.

وی افزود: بیشترین مدال‌های کسب شده در مسابقات ورزشی قهرمانی خراسان جنوبی و کشوری توسط ورزشکاران کاراته این شهرستان بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس از ورزشکاران به عنوان سرمایه‌های اصلی و تأثیرگذار جامعه یاد کرد و افزود: نقش قهرمانان عرصه‌های ورزشی در الگوپذیری جوانان و تأثیرات اجتماعی مدال‌آوران بر فعالیت‌های سایر بخش‌های جامعه قابل انکار نیست و باید از این فرصت‌ها به نحو شایسته‌ای بهره‌برداری شود.

عزیززاده‌مقدم ادامه داد: قهرمانان و مدال‌آوران شهرستان طبس با کمترین امکانات، موفق به کسب با ارزش‌ترین رتبه‌های عرصه ورزش شدند که جای شعف و خوشحالی بوده و اداره ورزش و جوانان این شهرستان نیز به عنوان خادمان ورزش بر این اصل استوار است که بتواند خدماتی در شأن ورزشکاران ارائه دهد و زمینه رشد و درخشش استعدادهای ورزشی را مهیا سازد.

وی از هیئت کاراته شهرستان طبس به عنوان موفق‌ترین هیئت ورزشی شهرستان نام برد و خاطرنشان کرد: در مسابقات کاراته قهرمانی خراسان جنوبی و منطقه‌ای شرق کشور، تیم کاراته این شهرستان موفق شد 11 مقام قهرمانی کاراته در سبک کیوکوشین ماتسویی در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان را کسب کند.

این مقام مسئول گفت: در مسابقات کاراته قهرمانی خراسان جنوبی، ولی اخوان‌قربانی، جمال بانویی و سعید رضایی بر سکوی قهرمانی ایستادند، مجید رحمانی‌پور و احسان علی‌پور نایب قهرمان شدند و اصغر نقی‌آبادی، ایمان بام‌نشین، مهدی رحیمی، رضا حسن‌زاده، ابوالفضل شریفیان و رضا علیزاده در جایگاه سوم قرار گرفتند که در مراسم تجلیل از مدال‌آوران با لوح سپاس و هدایای نقدی تقدیر شدند.

انتهای پیام/69014/ز30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول