اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 3 پیروزی متوالی

شهاب گازسوز قم به نیمه نهایی لیگ کاراته نوجوانان کشور صعود کرد

تیم کاراته نوجوانان صنایع شهاب‌ گازسوز قم به عنوان صدرنشین مرحله دوم لیگ کاراته نوجوانان کشور راهی مرحله نهایی این رقابت‌ها شد.

شهاب گازسوز قم به نیمه نهایی لیگ کاراته نوجوانان کشور صعود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم کاراته نوجوانان صنایع شهاب‌گازسوز قم آخرین هفته از دیدارهای مرحله دوم رقابت‌های لیگ کاراته رده سنی نوجوانان کاراته باشگاه‌های کشور را با کسب سه پیروزی متوالی و حفظ عنوان صدرنشینی به پایان رساند.

تیم‌های حاضر در مرحله دوم مسابقات لیگ رده سنی نوجوانان کاراته باشگاه‌های کشور در حالی به کار خود در این مرحله پایان دادند که امسال به نمایندگی از قم چهار تیم در لیگ نوجوانان حضور یافتند و سه تیم با صعود از مرحله مقدماتی، در مرحله دوم حاضر شده بودند.

هفته پایانی از دیدارهای مرحله دوم لیگ کاراته جوانه باشگاه‌های کشور در حالی به میزبانی هیئت کاراته استان مرکزی و در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد شهر اراک به انجام رسید که با نتایج به دست آمده چهره تیم‌های مدعی قهرمانی مشخص شد و در بین آنها تیم صنایع شهاب‌گازسوز قم نیز پرقدرت کار خود را ادامه داد.

تیم کاراته صنایع شهاب‌گازسوز قم در گروه دوم مرحله دوم پیکارهای لیگ کاراته نوجوانان باشگاه‌های کشور در حالی صدرنشین شد و با اقتدار حریفان خود را از پیش رو برداشت که این هفته برابر تیم‌های شهید داورزنی قرچک، هیئت کاراته البرز و تولید برق هرمزگان به روی تاتامی به رقابت پرداخت.

کاراته‌کاهای تیم صنایع شهاب‌گازسوز قم در نخستین مسابقه خود بازی‌های گروه دوم برابر تیم کاراته نوجوانان شهید داورزنی قرچک به میدان رفتند و با حساب 28 بر صفر نتیجه را از آن خود کردند تا با روحیه‌ای مضاعف در دومین دیدار خود بر روی تاتامی حاضر شوند.

دومین حریف تیم کاراته صنایع شهاب ‌گازسوز قم در هفته پایانی مرحله دوم رقابت‌های لیگ کاراته نوجوانان باشگاه‌های کشور تیم تولید برق هرمزگان بود که در این دیدار نیز نماینده قم توانست با اقتدار ظاهر شده و با قاطعیت با حساب 19 بر 8 حریف خود را شکست بدهد.

دیدارهای هفته پایانی از مرحله دوم در حالی پایان یافت که تیم کاراته نوجوانان صنایع شهاب گاز سوز قم در آخرین رقابت خود برابر تیم کاراته نوجوانان هیئت البرز به میدان رفت و توانست این تیم مدعی را نیز در دیداری نزدیک و نفس گیر با حساب 15 بر 11 در مجموع دو بخش کاتا و کومیته شکست بدهد.

بدین ترتیب از گروه دوم مرحله دوم پیکارهای لیگ کاراته رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور ملقب به لیگ جوانه‌ها، تیم کاراته نوجوانان صنایع شهاب گاز سوز قم به عنوان صدرنشین راهی مرحله نهایی شد و تیم هیئت کاراته البرز به عنوان تیم دوم صعود کرد.

انتهای پیام/78002/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول