اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان هفته اول از دور برگشت رقم خورد

بانوان کاراته‌کای قمی در لیگ‌برتر به نمایندگان تهران و زنجان باختند

بانوان کاراته کای قمی در دو مسابقه دیگر از پیکارهای لیگ برتر کاراته بانوان باشگاه‌های کشور مقابل حریفان خود نتیجه را واگذار کردند.

بانوان کاراته‌کای قمی در لیگ‌برتر به نمایندگان تهران و زنجان باختند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ناکامی‌های بانوان کاراته‌کای قمی در مسابقات این فصل لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور با دو شکست متوالی دیگر ادامه یافت و این تیم هم اکنون در قعر جدول رده‌بندی گروه دوم این پیکارها قرار گرفته است.

بعد از ثبت باخت‌های متوالی در نیم فصل نخست مسابقات مرحله گروهی فصل جاری لیگ برتر کاراته قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور، پیکارهای هفته اول از دور برگشت در حالی برگزار شد که تیم بانوان قم باز هم دو شکست دیگر را تجربه کرد.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشورمان مسابقات هفته اول از دور برگشت لیگ برتر کاراته بانوان در حالی به انجام رسید که تیم‌های مقاومت بسیج و هیئت کاراته استان تهران صدرنشینان گروه اول و دوم همچنان در صدر جدول رده‌بندی این مسابقات جایگاه خود را حفظ کردند و تیم بانوان هیئت کاراته استان قم نیز کماکان در جدال با رقبای خود نتایج دور از انتظاری کسب می‌کند و قعرنشین گروه دوم به شمار می‌رود.

در گروه دوم این رقابت‌ها که تیم بانوان هیئت کاراته قم حضور دارد تیم‌های مقاومت بسیج در گروه نخست و تیم هیئت کاراته تهران در گروه دوم به صدرنشینی خود در پایان برگزاری هفته اول دور برگشت لیگ برتر کاراته بانوان ادامه دادند.

دیدارهای هفته اول از دور برگشت مسابقات قهرمانی لیگ برتر کاراته بانوان باشگاه‌های کشور به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد و طی آن تیم مقاومت بسیج در گروه نخست با کسب دو پیروزی به عنوان صدرنشین باقی ماند.

در این هفته تیم مقاومت بسیج موفق شد با نتیجه 20 بر 7 مقابل شهرداری سیرجان به برتری برسد و در دومین مبارزه هم تعاونی ولیعصر(عج) را 26 بر یک مغلوب کرد و بدین ترتیب بالاتر از سایر رقبا با 18 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت.

این در حالی است که تیم کاراته بانوان تعاونی ولیعصر(عج) با نتیجه 28 بر صفر مقابل باشگاه حامی پیروز شد و هیئت کاراته مرکزی هم 28 بر صفر بر باشگاه حامی غلبه کرد تا بدین ترتیب در این گروه تیم هیئت کاراته مرکزی با 12 و تعاونی ولیعصر(عج) با 9 امتیاز در مکان‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی جای بگیرند.

در گروه دوم مرحله مقدماتی که تیم بانوان قم نیز حضور دارد، تیم صدرنشین هیئت کاراته تهران 21 بر 7 تیم هیئت کاراته قم را شکست داد و در دومین مبارزه هم 18 بر 7 مس کرمان را برد و با 18 امتیاز در مکان نخست جدول رده‌بندی ایستاد.

این در شرایطی است که تیم کاراته بانوان شهرداری باقرشهر با نتیجه 22 بر 6 از مس کرمان شکست خورد و شهرداری زنجان 28 بر صفر از سد هیئت کاراته قم گذشت تا در این گروه نیز پس از تیم بانوان هیئت کاراته تهران، تیم‌های شهرداری زنجان با 12 و مس کرمان با 9 امتیاز به ترتیب دوم و سوم باشند و تیم بانوان هیئت قم نیز در قعر جدول قرار بگیرد.

انتهای پیام/78002/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول