اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 4 رده سنی صورت می‌گیرد

اعزام کاراته‌کاهای قمی به مسابقات سبکی جام فجر

کاراته‌کاهای قمی به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به پیکارهای سبکی کاراته قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

اعزام کاراته‌کاهای قمی به مسابقات سبکی جام فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در کنار تیم‌هایی که در بخش کنترلی کاراته در حال حاضر، قم در مسابقات لیگ‌های کاراته بانوان و مردان باشگاه‌های کشور دارد و اعضای آن به واسطه استعداد و انگیزه بسیار بالای خود موفقیت‌های متعددی برای کاراته و ورزش قم به ارمغان آورده‌اند در سبک‌های آزاد نیز استان قم نفرات بسیار مستعدی در رشته کاراته دارد.

اکنون که برنامه مسابقات، استاژ فنی، کلاس‌های ارتقای داوری و آزمون دان سبک‌های مختلف در بهمن‌ماه اعلام شده و مسئولان این سبک‌ها برنامه‌های خود را در هماهنگی با فدراسیون کاراته برگزار می‌کند، کاراته‌کاهای قمی نیز آماده اعزام به این پیکارها هستند.

این در شرایطی است که سبک شوتوکان ski در نظر دارد مسابقات قهرمان قهرمانان کشور این سبک را در بخش آقایان و در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در روزهای 16 و 17 بهمن‌ماه امسال به میزبانی شهر بندر لنگه هرمزگان برگزار کند ضمن اینکه کلاس ارتقای داوری آقایان این سبک نیز در همین زمان و به میزبانی هرمزگان برگزار خواهد شد.

مسابقات قهرمانی کشور در سبک شیتوریو شوکوکای یونیون در تمام رده‌های سنی روز پنجشنبه این هفته یعنی دهم بهمن‌ماه برای بانوان و روز جمعه هفته جاری یعنی یازدهم بهمن‌ماه ویژه آقایان در مجموعه ورزشی تختی شهریار برگزار می‌شود.

این در حالی است که رقابت‌های قهرمانی کشور در سبک کن شین کان ویژه آقایان در رده سنی بزرگسالان روز جمعه هجدهم بهمن‌ماه در فشافویه تهران به انجام می‌رسد و استاژ فنی عملی مربیان سبک شیتوریو هانکوریو در بخش آقایان نیز روزهای نهم و دهم بهمن‌ماه در استان آذربایجان‌شرقی برگزار خواهد شد.

همچنین سبک انشین کاراته مسابقات قهرمان قهرمانان کشوری در نظر دارد رقابت‌های این سبک را در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان روز جمعه هجدهم بهمن‌ماه در مجموعه ورزشی انقلاب کرج برای بانوان و آقایان برگزار کند.

در حالی که کلاس ارتقای داوری آقایان و بانوان این سبک روز پنجشنبه هفدهم بهمن‌ماه در مجموعه ورزشی کانون بسیج البرز برگزار می‌شود، کاراته‌کاهای فعال در سبک شیتوریو JKS در بخش آقایان مسابقات قهرمانی کشور این سبک روزهای هفدهم و هجدهم بهمن‌ماه با یکدیگر پیکار می‌کنند ضمن اینکه رقابت‌های بخش بانوان این سبک نیز روزهای 24 و 25 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد و پیکارهای رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان انجام می‌شود.

مسابقات قهرمان قهرمانان کشور در بخش آقایان رده‌های سنی جوانان، امید و بزرگسالان روز هجدهم بهمن‌ماه در سالن امام رضا (ع) تنکابن مازندران برگزار می‌شود ضمن اینکه سبک کیوکوشین بین‌الملل در نظر دارد مسابقات قهرمان قهرمانان کشور آقایان خود در رده سنی جوانان و بزرگسالان را 18 بهمن‌ماه در سالن بعثت خوزستان برگزار کند.

در حالی که سمینار سالیانه آقایان این سبک روز 17 بهمن‌ماه در خوزستان انجام خواهد شد، آزمون دان یک تا چهار و استاژ فنی آقایان سبک شوتوکان روز هفدهم بهمن‌ماه در اصفهان و مسابقات قهرمانی کشور آقایان در رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان 18 بهمن‌ماه در همین شهر برگزار می‌شود.

در نهایت اینکه کاراته‌کاهای قمی قصد دارند در مسابقات قهرمانی کشور آقایان سبک جوکای 2 در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان که روز هجدهم بهمن‌ماه و آزمون دان یک تا چهار آقایان که روز هفدهم بهمن‌ماه در اصفهان انجام می‌شود، حضور یابند.

انتهای پیام/2258/م40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول