اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

ظلم‌ستیزی، درس عملی امام خمینی (ره) به ملت ایران بود

امام جمعه زنجان گفت: تسلیم نشدن در برابر ظلم، درس عملی امام خمینی (ره) به ملت ایران بود.

ظلم‌ستیزی، درس عملی امام خمینی (ره) به ملت ایران بود

آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: 22 بهمن روز شعار مرگ بر آمریکا و روز سرنوشت‌ساز در نظام اسلامی محسوب‌ می‌شود.

وی با بیان اینکه در طول 35 سال گذشته توطئه‌های دشمنان در نظام اسلامی کارساز نبوده است، افزود: ترور، تهدید، تحریم‌های اقتصادی و دشمنی‌های آمریکا با ایران هنوز هم ادامه دارد.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با احساس تکلیف و خدامحوری توانست نظام اسلامی را تشکیل دهد، خاطرنشان کرد: ‌امام راحل بزرگترین و عظیم‌ترین نهضت اسلامی را در جهان شکل داد.

نماینده ولی‎فقیه در استان زنجان با بیان اینکه امام خمینی (ره) درس آزادی، ایمان و عزت و استقلال را به مردم آموخت، ابراز داشت: امام به عنوان بنیانگذار نظام اسلامی کفرستیزی و مبارزه با استکبار را به ملت یاد داد.

خاتمی با اشاره به اینکه تسلیم نشدن در برابر ظلم، درس عملی امام خمینی (ره) به ملت بود، بیان داشت: این ویژگی ملت ایران موجب شده است تا نظام اسلامی همچنان در مسیر حق حرکت کند.

وی بر ضرورت ادای احترام و تکریم ملت به مقام شامخ امام راحل تاکید کرد و گفت: باید ادای حق و بزرگداشت امام به صورت ویژه انجام شود زیرا ایشان در راه خدا از هیچ کوششی برای نظام اسلامی فرو نگذاشتند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی نشان داد، قدرت‌ها هیچ‌گاه نمی‌توانند تا ابد سکاندار جهان باشند، افزود: ظهور نظام اسلامی موجب سقوط دیکتاتورها یکی پس از دیگری و بیداری اسلامی شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن امسال یادآور شد: مردم ولایتمدار و حسینی پایتخت شور و شعور حسینی امسال نیز همچون سال‌های گذشته حضور چشمگیری در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داشت.

خاتمی با بیان اینکه مردم زنجان همواره در عرصه‌های مختلف پیشگام هستند، اذعان داشت: امسال نیز مردم زنجان در این راهپیمایی با عظمت شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه باید اهداف و اندیشه‌های امام راحل به عنوان ضروری‌ترین مسائل جامعه بیان شود، ادامه داد: سیره و روش امام خمینی (ره) باید برای مردم بازگو شود.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی نهضتی مردمی است که با تدابیر بلند امام راحل به منصه ظهور رسید، بیان داشت: انقلاب اسلامی با وجود توطئه‌های دشمنان به اهداف خود می‌رسد.

انتهای پیام/73003/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول