اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فهرج:

امنیت کامل فهرج با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) برقرار است

امام جمعه فهرج گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) با تلاش‌های خود امنیت و اقتدار کامل را در کشور و استان به ویژه در مناطق مرزی و شهرستان فهرج برقرار کرده‌اند.

امنیت کامل فهرج با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) برقرار است

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، حجت‌الاسلام خیرالله ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه فهرج با گرامیداشت سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و عظمت است و استکبار جهانی جمهوری اسلامی ایران را خطری بزرگ برای خود تلقی می‌کند.

وی بیان داشت: در گذشته استکبار و دشمنان ثروت این ملت را چپاول می‌کردند و حقوق این ملت را به رسمیت نمی‌شناختند، اما اکنون این انقلاب در تمام دنیا گسترش پیدا کرده و ملت‌های مستضعف نجات پیدا می‌کنند.

امام جمعه فهرج در ادامه رسالت ملت ایران را پایان مرگ استکبار دانست و گفت: امروز انقلاب در جای جای این دنیا صادر شده است.

وی از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در برقراری امنیت در کشور قدردانی و عنوان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) با تلاش‌های خود امنیت و اقتدار کشور را مضاعف کرده‌اند و در جای جای این کشور و در مناطق مرزی امنیت را به ارمغان آورده‌اند.

ابراهیمی با اظهار تأسف و نگرانی از انحلال علمای شیعه بحرین توسط آل خلیفه گفت: انحلال علمای شیعه بحرین مصداق بارز تهاجم علیه آزادی اعتقادات مذهبی است که به دنبال اختلاف بین مسلمین صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به کشتار مسلمانان در بحرین و سوریه توسط گروه‌های تکفیری خاطر نشان کرد: چرا کسانی که شعار دفاع از حقوق بشر و دموکراسی دارند، امروز سکوت کرده‌اند و همچنان به کشتار مسلمانان توسط تکفیری‌ها ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/80013/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول