اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

بیانات امام خمینی یک منبع جهانی است

نماینده ولی‌فقیه در مازندران بیانات امام خمینی را یک منبع جهانی دانست و گفت: کارتر رئیس جمهور وقت آمریکا همیشه منتظر موضع‌گیری امام خمینی بود.

بیانات امام خمینی یک منبع جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی جمعه شب در همایش طلایه‌داران انقلاب اسلامی که در سالن اهل بیت (ع) ساری برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به سادگی پایه‌گذاری نشده است، افزود: مردم ایران 35 سال پایمردی کردند و وفاداری خود را به این نظام و این انقلاب نشان دادند.

وی سالروز ورود امام خمینی به میهن عزیز ایران اسلامی را یک روز باشکوه و ارزشمند برشمرد و بیان کرد: سالروز ورود امام خمینی به ایران روز امامت و ولایت است.

طبرسی دهه مبارک فجر را دهه ولایت برشمرد و بیان داشت: جامعه ایران اسلامی یک جامعه سالم از نظر معنویت و اعتقادی در بین جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه جامعه روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی از تاثیرگذاری بالایی برخوردار بوده است، افزود: انقلاب ایران اسلامی از همین حسینیه‌ها، محرم‌ها و ماه صفرها به وجود آمده است.

امام جمعه ساری با تاکید بر اینکه اندیشه ائمه اطهار (ع) در جامعه اسلامی باید جاری و ساری باشد، گفت: عصاره خلقت تکلیف و عصاره تکلیف نماز است.

وی با اشاره به اینکه در دوران قبل از انقلاب توحید عقیدتی و توحید عبادی در بین بعضی از مردم وجود داشته است، افزود: اما کل جامعه از توحید اجتماعی در دوران قبل از انقلاب محروم بوده است.

امام جمعه مرکز مازندران با بیان اینکه توحید اجتماعی باید در جامعه بیشتر تقویت شود، گفت: جامعه روحانیت در فرهنگ‌سازی توحید اجتماعی از هیچ تلاشی دریغ نکند.

طبرسی با بیان اینکه امام خمینی با ربوبیت در مقابل هجمه‌های دشمن ایستادگی کرد، افزود: جامعه روحانیت خادمان ربوبیت الهی هستند.

وی با تاکید بر اینکه جامعه باید عطر و بوی امام خمینی داشته باشد، بیان کرد: مقام معظم رهبری(مدظله) هیچ‌گاه از مسیر دیانت خارج نشده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیانات امام خمینی را یک منبع جهانی دانست و گفت: کارتر رئیس جمهور وقت آمریکا همیشه منتظر موضع‌گیری امام خمینی بود.

طبرسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب کلامی است، افزود: انقلاب اسلامی ایران انقلاب گل در برابر شمشیر بود.

وی مراقبت و حفاظت از انقلاب اسلامی را وظیفه همه مسئولان نظام دانست و بیان کرد: باید در برابر هجمه‌های دشمن از خون شهدای این انقلاب دفاع کنیم.

انتهای پیام/86003/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول