اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/209

مراسم نمادین ورود امام (ره) در فرودگاه رشت آغاز شد

مراسم نمادین ورود امام خمینی به میهن در فرودگاه سردار جنگل رشت این شهر آغاز شد.

مراسم نمادین ورود امام (ره) در فرودگاه رشت آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مراسم نمادین ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی لحظاتی پیش در فرودگاه سردار جنگل رشت آغاز شد.

با توجه به لغو سفر ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس در این مراسم، سید ولی‌الله عظمتی فرماندار رشت سخنرانی برنامه مذکور را به‌عهده دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در حاشیه مراسم نمادین ورود امام (ره) به میهن در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رشت با تبریک فرا رسیدن سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی بدون نام خمینی (ره) در هیچ جای جهان شناخته نمی‌شود.

حجت‌الاسلام مجتبی اشجری افزود: امام (ره) تازه‌ترین و جذاب‌ترین پیام‌ها را برای بشریت به ارمغان آورد و توانستیم در تمام عرصه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی و ... به موفقیت برسیم.

وی 12 بهمن را نشان‌دهنده پیروزی جبهه حق علیه باطل دانست و خاطرنشان کرد: امام (ره) پس از 14 سال و سه ماه دوری از وطن در 12 بهمن سال 57 به میهن بازگشت.

اشجری با بیان اینکه سقوط رژیم ستم‌شاهی از 12 بهمن سال 57 مشهود بود، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 57 محقق شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مراسم نمادین ورود امام (ره) به میهن اشاره کرد و گفت: برنامه مذکور در فرودگاه سردار جنگل در رشت برگزار شده است.

وی با اشاره به تشکیل 2 هزار و 300 ستاد روستایی در روستاهای گیلان، بیان کرد: ارتقای آگاهی عمومی محور تمام برنامه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان است.

اشجری بر ترسیم، حفظ و حراست از اندیشه‌های امام (ره) تاکید کرد و یادآور شد: تبعیت از مقام معظم رهبری حراست از اندیشه‌های امام (ره) است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه 2 هزار و 500 فعالیت در ستاد دهه فجر برنامه‌ریزی شده است، اظهار کرد: بعضی از فعالیت‌ها در قالب برنامه از مخاطبان بسیاری برخوردار است.

وی به گستردگی برنامه‌های بعضی از کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان اشاره کرد و افزود: کمیته بسیج دارای لایه‌های متفاوتی است و 67 برنامه توسط این کمیته اجرایی می‌شود.

اشجری، برگزاری نشست‌های حلقه صالحین، نشست‌های سیاسی در نواحی بسیج، مشاوره حقوقی رایگان، برگزاری نمایشگاه‌های محصولات فرهنگی و هنری را از جمله برنامه‌های کمیته بسیج ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان عنوان کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از اجرای 89 برنامه توسط کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و تصریح کرد: نمایشگاه «روزنامه آرشیو انقلاب» در شهرستان‌ها دایر می‌شود.

وی اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر را از برنامه‌های کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر گیلان برشمرد و یادآور شد: نمایش‌های خیابانی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در هفت شهر گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، مراسم نمادین ورود امام (ره) به میهن با حضور مسئولان و مردم در فرودگاه سردار جنگل رشت برگزار شد.

انتهای پیام/84001/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول