اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه نماز جمعه صورت گرفت

تجلیل امام جمعه زیراب از دوومیدانی‌کار حائز رتبه نخست مسابقات امارات

امام جمعه زیراب سوادکوه در حاشیه نماز جمعه این شهرستان از دوومیدانی‌کار حائز رتبه نخست مسابقات بین‌المللی امارات تجلیل به عمل آورد.

تجلیل امام جمعه زیراب از دوومیدانی‌کار حائز رتبه نخست مسابقات امارات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی در خطبه‌های نماز جمعه زیراب سوادکوه به در پیش بودن دهه فجر و توصیف امام راحل از انقلاب به انفجار نور اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی غیر مادی بود که بنیانگذار انقلاب اسلامی نگاهی ملکوتی به آن داشت.

امام جمعه زیراب سوادکوه با بیان اینکه کارشناسان خبره توان تحلیل انقلاب اسلامی را با نگاه مادی ندارند، افزود: ابزار تحلیل‌گران مادی بوده است و با آن ابزار مادی توان تحلیل و پیش‌بینی انقلاب اسلامی را نداشتند.

وی با تأکید بر اینکه همه ملت وارثان انقلاب اسلامی ایران هستند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران امانت سنگینی در دست ملت و مسئولان است که باید به خوبی در حفظ و قدرتمند کردن آن تلاش شود.

رضایی با اشاره به برنامه‌های تبلیغی صهیونیسم جهانی بر علیه اسلام و انقلاب اسلامی ایران، گفت: استکبار و صهیونیسم جهانی برنامه‌های شومی برای تضعیف اسلام و انقلاب دارند.

خطیب جمعه زیراب به شیوه‌های تضعیف و تحریف آموزه‌های دینی توسط دشمنان اشاره کرد و افزود: دشمنان با استفاده از ابزارهای مختلف رسانه‌ای و ماهواره‌ای و فضای مجازی قصد تضعیف مسلمانان را دارند.

به گزارش فارس، در نماز جمعه شهر زیراب سوادکوه از خردمند حیدری که در مسابقات بین‌المللی دوومیدانی امارات از بین 25 هزار دونده به مقام نخست دست یافته بود، تجلیل شد.

انتهای پیام/86015/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول