اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد

برپایی ایستگاه نقاشی انقلاب در جوار امامزاده محمد(ع) باشت

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی باشت از برپایی ایستگاه نقاشی انقلاب در جوار امامزاده محمد(ع) باشت به مناسبت دهه فجر انقلاب خبر داد.

برپایی ایستگاه نقاشی انقلاب در جوار امامزاده محمد(ع) باشت

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، محبوبه ظفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت گرامی داشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: تاریخ انقلاب اسلامی همیشه شاهد غیرت مردان و زنانی بوده که در تمامی مراحل و در گام به گام زندگی خود مسیر پیشرفت جامعه اسلامی را سرلوحه کار قرار داده و در مسیر آن قدم برداشته‌اند.

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی باشت عنوان کرد: برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همه ساله باید بهتر و پرشورتر از پیش برگزار شده و روز به روز به نشاط و شادی آن افزود چرا که این روزها بهار زندگی دوباره برای ملت ایران و تولد و حیاتی دیگر برای ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: باید برنامه‌ها و مراسم‌های دهه فجر به گونه‌ای تدارک دیده شود که برای قشر کودک و نوجوان جامعه جذاب و شادی آفرین باشد.

ظفری در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: از جمله برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان باشت در راستای گرامی داشت برنامه‌های ایام‌الله فجر، فضاسازی این مرکز، ایستگاه نقاشی با حضور تعدادی از کودکان روستای سرآبیز در جوار امامزاده سید محمد، برگزاری جشن انقلاب با حضور مخاطبان کودک و نوجوان و اجرای برنامه‌هایی شاد و متنوع، برگزاری مسابقه تهیه کارت پستال (کارت تبریک) ویژه دهه مبارک فجر، برپایی کارگاه‌های ادبی از جمله داستان کوتاه با مضمون انقلاب و دهه مبارک فجر، جشن پرواز بادبادک ها با حضور جمعی از کودکان و نوجوانان بر روی تپه نورالشهدا و در جوار شهدای گمنام خواهد بود.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشت تصریح کرد: با رایزنی‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره آموزش و پرورش شهرستان و سایر ادارات و نهادهای فرهنگی، ایستگاه نقاشی با موضوع انقلاب برای مخاطبان کودک و نوجوان در جوار امامزاده محمد(ع) باشت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این برنامه ضمن آموزش و ترغیب کودکان و نوجوانان به انقلاب، ارزش‌ها و آرمان‌های آن، افراد می‌توانند علائق و دانسته‌های خود را به زبان نقاشی به معرض دید عموم بگذارند.

انتهای پیام/82009/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول