اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خمینی‌شهر:

حرمت امام راحل حرمت اسلام و امام زمان (عج) است

امام جمعه خمینی‌شهر گفت: حرمت امام راحل حرمت اسلام و امام زمان (عج) است.

حرمت امام راحل حرمت اسلام و امام زمان (عج) است

به گزارش خبرگزاری فارس از خمینی شهر، حجت‌الاسلام عباس رحیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار داشت: مردم ما در سه دهه گذشته بارها نشان دادند دست از نظام و انقلاب بر نمی‌دارند و ترس به دل خود راه نمی‌دهند.

وی افزود: در آرمان‌های انقلابی امام هیچ‌گاه مستضعفین زیرسلطه کشورهای سلطه‌گر نمی‌روند، هدف اصلی انقلاب ما قیام مستضعفین علیه سلطه گران بود، به وعده الهی و قرآن، قیام مستضعفین در آینده نیز این قیام ادامه خواهد داشت.

امام جمعه خمینی شهر با اشاره به اینکه الگوی راه انقلاب قیام امام حسین (ع) است، خاطرنشان کرد: وجود ولی فقیه برای قیام مستضعفین علیه مستکبران ضروری است و  امام با این باور دست به قیام زد.

وی تصریح کرد: امام راحل همچون انبیاء الهی مقدس است، از این جهت باید حرمت و قداست امام راحل در جامعه حفظ شود، افراد نادان، مزدور و نوکر آمریکائی‌ها به خود اجازه حرمت شکنی به امام راحل را می‌دهد.

رحیمی اضافه کرد: مبنای هدف و حرکت امام برای انقلاب تشکیل حکومت اسلامی بود، امام راحل معتقد بود در دوران آخرالزمان فقط حکومت اسلامی صلاحیت اداره جهان و کشور را دارد.

امام جمعه خمینی شهر عنوان کرد: بعضی از کشورهای اسلامی به تصور خود فکر می‌کنند که حکومت آنها اسلامی است، اما از طرف دیگر زیر سلطه غرب حرکت می‌کنند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه ادامه حکومت اسلامی از باورهای اعتقادی و قلبی ماست، یادآور شد: امام راحل هیچ‌گاه اجازه سلطه کشورهای غربی بر ایران اسلامی را نداده است.

انتهای پیام/2301/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول