اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخواست امام جمعه موقت هشترود از نمایندگان مجلس درباره بودجه 93

امام جمعه موقت هشترود از نمایندگان مجلس خواست در اولویت‌های بودجه 93 حل مشکلات بیکاری، فرهنگی و مراکز علمی را مد نظر داشته باشند.

درخواست امام جمعه موقت هشترود از نمایندگان مجلس درباره بودجه 93

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت‌الاسلام عبدالغفار غفاری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود اظهار داشت: در ژنو دو چندین کشور جمع شدند، اما کاری از پیش نبردند و علت آن هم حضور نداشتن کشور قدرتمند منطقه ایران اسلامی در آن جمع بود.

وی افزود: مردم سوریه هم باید خودشان وارد عمل شوند و در تصمیم گیری‌ها شرکت کنند و نگذارند دیگران برای آنها تصمیم بگیرند.

غفاری عنوان کرد: صهیونیست‌ها باید منحل کشور سوریه را به گور ببرند و بدانند که این کشور بدون حضور و دخالت‌های بی‌جای آنها هم می‌تواند پا برجا و استوار بماند.

خطیب جمعه موقت هشترود در ادامه به آغاز دهه فجر هم اشاره کرد و با تبریک آن گفت: انقلاب اسلامی در عصر حاضر معجزه ثرن بود که طاغوتیان را که از هر جهت مسلح بودند به خاک ذلت نشاند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: امدادهای غیبی و رهبری امام باعث پیروزی انقلاب ما شد.

غفاری گفت: دشمنان قدرت و دوستان عظمت امام را دیده‌اند و به آن ایمان دارند و بر همه آشکار است که نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در دنیا قلب‌ها را تسخیر کرده است.

این مسئول اضافه کرد: اکثر انقلاب‌ها پس از پیروزی دوام چندانی نیاوردند، اما انقلاب ما چون ریشه الهی داشته و نشأت گرفته از نهضت عاشورا بود، رهبری فرزانه خمینی کبیر نیز در رأس آن بود و حمایت‌های مردم را داشت تا امروز پا برجاست و روزبه‌روز شکوفاتر می‌شود.

امام جمعه موقت هشترود با اشاره به فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: دهه فجر که با هدایت امام راحل بنیان‌گذاری و با پشتیبانی مردم به پیروزی رسید دستاوردهای مادی و معنوی زیادی داشته و توانسته تحول شگرفی در بخش‌های مختلف ایران اسلامی ایجاد کند.

وی عنوان کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای بازخوانی اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی است تا نسل جوان با دستاوردهای ارزشمند انقلاب آشنا شده و در صیانت از آن بکوشد.

خطیب موقت جمعه هشترود متذکر شد: مسئولان هم باید به وظایف خود در قبال این مردم عمل کنند و مردم را ولی نعمتان خود بدانند.

این مسئول از نمایندگان مجلس خواست در اولویت‌های بودجه 93 حل مشکلات بیکاری، فرهنگی و مراکز علمی را مد نظر داشته باشند.

انتهای پیام/60007/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول