اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

استکبار از ولایت‌مداری و اتحاد ملت ایران هراس دارد

فرماندار نهبندان توکل بر خدا، ولایت‌مداری و وحدت ملت را سه محور خار کردن دشمنان اسلام دانست و گفت: استکبار جهانی از این شاخص‌ها و صفات ملت ایران در هراس است.

استکبار از ولایت‌مداری و اتحاد ملت ایران هراس دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، محمدمهدی عظیمی امشب در جمع مردم و مسئولان شهرستان نهبندان ضمن گرامیداشت دهه فجر و یاد و خاطره شهدا و امام راحل اظهار کرد: شهدا انسان‌هایی پاک هستند که برای ماندگاری و احیای آموزه‌های دینی بهترین سرمایه‌های خود را در راه اسلام فدا می‌کنند.

وی با بیان این‌که دهه فجر باید به عنوان یک فرصت مناسب برای ما به منظور خودسازی و خدمت مضاعف به مردم باشد، ادامه داد: ما مدیران این دهه را باید فرصت مناسبی برای الگوبرداری از فرمایشات رهبری به منظور خدمت بی‌منت و صادقانه به صاحبان اصلی این انقلاب یعنی مردم بدانیم.

فرماندار نهبندان تصریح کرد: در دهه فجر باید تلاش کنیم تا بیشتر از گذشته رضایت مردم را جلب کرده و رضایت‌مندی مردم نسبت به خود را افزایش دهیم.

عظیمی با اشاره به این‌که بهترین و تاثیرگذارترین شان ما مسئولان خدمت و راضی کردن مردم است، تصریح کرد: در این دهه مبارک باید به قلوب مردم وارد شده و رضایت‌مندی آنها را نسبت به خود افزایش دهیم.

وی گفت: انقلاب ما انفجار نور بود و نور به معنای روشنایی است که مسئولان باید به مثال نور، شفاف و تاثیرگذار برای مردم باشند.

فرماندار نهبندان اظهار داشت: دهه فجر امسال را در حالی آغاز می کنیم که استکبار و دشمنان اسلام چالش‌های زیادی را همانند گذشته برای کشور و منطقه ایجاد کردند و دشمنان از هر روشی برای تضعیف روحیه انقلابی مردم کشورمان استفاده می‌کنند.

عظیمی اضافه کرد: اما ملت فهیم ایران همانند گذشته در صحنه حاضر بوده و جواب‌های دندان‌شکنی به دشمنان داده است و آنها را همیشه خار کرده‌اند.

وی توکل بر خدا، ولایت‌مداری و وحدت ملت را سه محور خار کردن دشمنان اسلام دانست و تصریح کرد: استکبار جهانی از این سه صفت و شاخص ملت ایران در هراس است.

فرماندار نهبندان خاطرنشان کرد: ملت ایران تمامی سختی‌ها و تحریم‌ها را به خار انقلاب اسلامی تحمل می‌کنند و هرگز در برابر دشمنان ضعف و حرکت خشنودکننده‌ای انجام نمی‌دهند لذا خدمت به این مردم عبادت و افتخار است.

انتهای پیام/69003/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول