اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی

درفشی مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد شد

طی حکمی درفشی مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد شد.

درفشی مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز با حضور جانشین بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی طی حکمی سرهنگ امرالله درفشی به سمت مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس منصوب شد.

در این مراسم مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار کهگیلویه و بویراحمد ضمن خیر مقدم و خوش‌‌آمدگویی به میهمان ویژه جلسه و تبریک اعیاد پیش‌روی ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر ماه عسل و دستاورد آن انقلاب اسلامی بود که همواره بر تارک جهان می‌تابد.

درفشی با تاکید بر این‌که حماسه‌ای که انقلاب اسلامی در هشت سال دوران دفاع مقدس داشت ذات و نماد حکومت اسلامی است، گفت: استکبار جهانی و دشمنان نظام برای نابودی اسلام جنگ هشت ساله به راه انداختند، ولی با بیداری و از خودگذشتگی شهدا، نخبگان، آزادگان، جانبازان همه و همه برنامه‌های دشمنان خنثی و نقش بر آب شد.

مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی شکوه و نمادی از استقامت و شجاعت فرزندان خمینی کبیر است که امروز و به نوعی دیگر که مورد هجمه دشمنان قرار گرفتیم فرزندان این دیار با پیروی از ولایت فقیه در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند.

درفشی نقش رزمندگان کهگیلویه و بویراحمدی در دوران دفاع مقدس را نقش مهم و بی‌بدیل خواند و گفت: با توجه به این‌که استان یک درصد جمعیت کشور را دارا است ولی با این وجود قریب به هزار و 800 شهید، هشت هزار جانباز تقدیم انقلاب و نظام کرده است.

وی ماموریت اداره کل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد و گفت: نسل جوانی که دوران دفاع مقدس را ندیدند باید با اهداف و برکات دفاع مقدس و رزمندگان آشنا شوند.

این مسئول اذعان کرد: بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس وظیفه دارد تا جوانان و نسل سومی‌های جامعه را با توطئه‌ها و تهاجمات فرهنگی آشنا و بیدار کند.

مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس بر ضرورت همکاری همه‌جانبه نهادها و دستگاه‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: از مهمترین اولویت بنیاد پارک موزه دفاع مقدس است.

انتهای پیام/82011/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول