اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر آبیک خبر داد

افتتاح پروژه دوربرگردان شرقی آبیک

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبیک از افتتاح پروژه دوربرگردان شرقی این شهر تا پایان سال جاری خبر داد.

افتتاح پروژه دوربرگردان شرقی آبیک

موسی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: نبود دوربرگردان سبب شده بود که خودروها برای دور زدن از میدان و رفتن به سمت چپ مسیر، به سمت شرکت سیمان رفته و دور بزنند.دومین مسئله‌ای که وجود داشت، مسیر از لحاظ راه‌سازی دچار مشکل جدی شده بود و تصادفات رو به افزایش بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبیک ادامه داد: با احداث دوربرگردان شرقی، علاوه بر بهینه‌سازی مسیر شاهد کاهش تصادفات در این مسیر پر خطر خواهیم بود.

محمدی با بیان اینکه پروژه دوربرگردان شرقی تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطرنشان کرد: خاک‌برداری، زیرسازی و تسطیح این پروژه به اتمام رسیده و در مرحله آسفالت نهایی قرار دارد.

این مسئول تصریح کرد: احداث دوربرگردان شرقی شهر آبیک مورد تأیید حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی بوده است که با اتمام این پروژه، شاهد افتتاح آن تا پایان سال جاری خواهیم بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبیک اضافه کرد: نبود دوربرگردان یکی از معضلات جدی شهر آبیک بود که تاکنون برای احداث آن بیش از دو میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

محمدی از آسفالت انتهای خیابان معلم به مساحت 850 متر مربع با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال طی چهار ماهه اخیر خبر داد و گفت: طی این مدت، کوچه‌ها و معابر خاکی شهرک بعثت و حریم کانال شهرک قدس شهر آبیک برای سهولت در رفت و آمد مردم تسطیح و شن‌ریزی شده است.

این مسئول ابراز داشت: طی چهار ماهه اخیر، بزرگ‌ترین دغدغه شهروندان و شورای اسلامی شهر آبیک بازسازی و تعمیر تنها استخر شهر آبیک بود که حدود یک سال راکد شده بود و با پیگیری شورای شهر و اختصاص بیش از سه میلیارد ریال، استخر بهسازی و نوسازی شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبیک یادآور شد: نصب گاردریل در شمال اتوبان شهر آبیک با 700 میلیون ریال اعتبار در حال اجرا است.

انتهای پیام/77006/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول