اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک خواستار شد

پیگیری تعهدات خیران مدرسه‌ساز آبیک

فرماندار آبیک خواستار پیگیری تعهدات خیران مدرسه‌ساز و میزان تحقق تعهدات آنان از سوی مسئولان آموزش و پرورش و مجمع خیران مدرسه‌ساز این شهرستان شد.

پیگیری تعهدات خیران مدرسه‌ساز آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، عبدالحسین داداشی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک که در سالن جلسات این اداره برگزار شد، اظهار داشت: جشنواره خیرین مدرسه‌ساز تنها در قالب مدرسه‌سازی خلاصه نمی‌شود و خیران می‌توانند هر نوع کمکی را به این جشنواره به نام خود به ثبت برسانند.

وی افزود: دولت در بودجه 93 لایحه داده و کمیسیون تلفیق مجلس مصوب کرده که می‌توان نسبت به فروش اموال غیرمنقول که از سوی خیران اهدا می‌شود، اقدام کرد، بنابراین می‌توان برخی از اموال را طبق قوانین خاص خود به فروش رسانده و یا تغییر کاربری داد که تحقق این امر در ایجاد درآمد ثابت برای آموزش و پرورش مؤثر است.

فرماندار آبیک ادامه داد: در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان آبیک که در سال آینده برگزار می‌شود در نظر داریم برای چهار پروژه بزرگ آموزش و پرورش با خیران نشستی برگزار کنیم و به طور کارشناسی شده و مشارکتی در احداث پروژه‌ها گامی بزرگ برداریم.

داداشی از مسئولان آموزش و پرورش شهرستان آبیک درخواست کرد که در جلسه بهمن ماه شورای آموزش و پرورش گزارشی از وضعیت تعهدات خیران مدرسه‌ساز در سال گذشته و میزان تحقق تعهدات ارائه دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان آبیک که در سال آینده برگزار می‌شود خیران را علاوه بر کمک به بخش سخت‌افزاری آموزش و پرورش، به سمت کمک به بخش نرم‌افزاری این اداره سوق می‌دهیم.

جشن انقلاب در مدارس آبیک پرشورتر برگزار شود

فرماندار آبیک بر برگزاری جشن انقلاب به طور پررنگ و پرشورتر در طول ایام‌الله دهه فجر در مدارس شهرستان آبیک از سوی مسئولان آموزش و پرورش این شهرستان به ویژه معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی این اداره تأکید کرد و گفت: مسئولان می‌توانند با حضور در مدارس، پرونده انقلاب را به صورت عملی برای دانش‌آموزان بازخوانی کنند.

داداشی بر شرکت دادن دانش‌آموزان در گلباران و عطرافشانی گلزار شهدا در دهه فجر تأکید و اضافه کرد: تحقق این امر تأثیر خود را بر روحیه دانش‌آموزان بر جا می‌گذارد.

این مسئول ادامه داد: اجرای سرود همگانی در راهپیمایی روز 22 بهمن نیز بر روحیه نشاط و شادمانی دانش‌آموزان می‌افزاید.

فرماندار آبیک دهه فجر را نماد مقاومت و از مناسبت‌های مذهبی و ملی بزرگ انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: مسئولان باید در انتقال دستاوردها، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل نوجوان و جوان گام بردارند و به طور جدی وارد عمل شوند.

داداشی کمک مالی دستگاه‌های اجرایی شهرستان آبیک در شورای آموزش و پرورش را مثبت ارزیابی کرد و افزود: مشارکت فکری در این شورا نباید ابتر بماند و مسئولان باید با هم‌فکری و ارائه نظرات راهگشا در راستای رفع مشکلات آموزش و پرورش گام‌های مؤثری بردارند.

انتهای پیام/77006/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول