اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان آبیک خبر داد

رشد 11 درصدی رسیدگی به پرونده‌های دادسرای آبیک

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک از رشد 11 درصدی رسیدگی به پرونده‌های دادسرای این شهرستان طی 10 ماه امسال نسبت به مشابه سال گذشته داد.

رشد 11 درصدی رسیدگی به پرونده‌های دادسرای آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، جواد یاوری در نشست با خبرنگاران شهرستان آبیک که پیش از ظهر امروز در دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در سال گذشته تعداد پرونده‌های وارده به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبیک سه هزار و 631 پرونده بوده؛ این در حالی است که تعداد پرونده‌های وارده امسال سه هزار و 509 پرونده بوده است.

وی با اشاره به کاهش چهار درصدی تعداد پرونده‌های وارده امسال نسبت به سال گذشته گفت: هر چند که میزان کاهش رقم چشمگیری نیست ولی می‌توان آن را نوعی موفقیت تلقی کرد.

این مسئول با بیان اینکه سال گذشته به سه هزار و 830 پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبیک رسیدگی شده است، تصریح کرد: طی 10 ماهه امسال، به چهار هزار و 227 پرونده رسیدگی شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک ادامه داد: در 10 ماهه نخست امسال میزان رسیدگی به پرونده‌های دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبیک 11 درصد رشد و افزایش داشته است. 

خانه فساد در آبیک متلاشی شد

یاوری از متلاشی کردن یک خانه فساد در شهر آبیک خبر داد و گفت:  این خانه فساد از سوی یک پیرزن و پیرمرد اداره می‌شد که دختران فراری شهرهای دیگر و شهر آبیک را فریب می‌دادند.

وی افزود: در این خانه فساد 10 نفر دستگیر شدند که از این تعداد، چهار نفر با قرار وثیقه آزاد و مابقی بازداشت شدند.

این مسئول ادامه داد: در این خانه فساد یک دختر هفت ساله که نوه پیرمرد و پیرزن بود به اداره بهزیستی استان قزوین تحویل داده شد چراکه پدر و مادر این دختر صلاحیت نگهداری را ندارند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک بیان کرد: با رسیدگی به پرونده متهمان اصلی این خانه فساد، پیرمرد به 15 سال حبس و پیرزن به 10 سال حبس در زندان شهرستان ایران‌شهر سیستان و بلوچستان محکوم شده‌اند.

یاوری افزود: البته حکم صادر شده به دادگاه تجدید نظر ارجاع شده و حکم فعلا قطعی نیست.

انتهای پیام/77006/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول