اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خاکعلی:

شوراهای آبیک بین مردم حضور داشته باشند

امام جمعه شهر خاکعلی بر حضور مستمر شوراها و دهیاران بخش بشاریات در بین مردم تأکید کرد.

شوراهای آبیک بین مردم حضور داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام علی اکبری در همایش شوراها و دهیاران بخش بشاریات شهرستان آبیک که ظهر امروز در کانون فرهنگی شهر خاکعلی برگزار شد، اظهار داشت: اشرافی‌گری، دور باطل بوروکراسی، فاصله‌ گرفتن مدیران و مسئولان از توده مردم و مدیریت پشت درهای بسته از شاخص‌های مدیریت فانتزی است که در دین اسلام جایگاهی ندارد و مسئولان نباید به چنین مدیریت‌هایی دامن بزنند.

وی به تبیین مدیریت جهادی پرداخت و افزود: مدیریت مسئولان باید مدیریت جهادی باشد، به این معنا که مسئولان باید با کار کارشناسی، حاکمیت اخلاق دینی، خدمت‌رسانی به مردم بدون منت و حضور مستمر در قشرهای مختلف مردم را در دستور کار خود داشته باشند.

امام جمعه شهر خاکعلی ادامه داد: آفت مدیریت جهادی داشتن رویکرد و نگاه فانتزی به حاکمیت و مدیریت است که مطلوب است مسئولان از داشتن این نوع نگاه پرهیز کنند.

اکبری ریشه مدیریت جهادی را در آموزه‌های قرآنی ذکر و خاطرنشان کرد: مدل حکومتی و مدیریتی قرآنی، حاکمیت مدیریت جهادی است که باید از سطح مدیریتی کلان کشور تا سطح پایین مدیریتی در کشور، این نوع مدیریت حاکم شود.

وی بر حضور مستمر شوراها و دهیاران بخش بشاریات در بین مردم تاکید و تصریح کرد: شوراها و دهیاران با حضور در بین مردم، با مشکلات آنها از نزدیک آشنا شده و می‌توانند با رایزنی با مسئولان شهرستان و استان گام‌های موثری در راستای رفع مشکلات مردم بردارند.

انتهای پیام/77006/ب20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول