اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با دهه فجر صورت می‌گیرد

برگزاری 35 نشست دینی در مدارس آبیک

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک از برگزاری 35 نشست دینی در مدارس این شهرستان هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر با موضوع «انقلاب و دستاوردهای آن» خبر داد.

برگزاری 35 نشست دینی در مدارس آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک که در سالن جلسات این اداره برگزار شد، اظهار داشت: هم‌زمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان 35 نشست دینی با موضوع «انقلاب و دستاوردهای آن» در مدارس دخترانه و پسرانه مقاطع راهنمایی و دبیرستان برگزار می‌کند.

وی افزود: برای اولیای دانش‌آموزان نیز نشست دینی با موضوع «انقلاب» در مدارس شهرستان آبیک برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک با بیان اینکه اجرای مسائل دینی و مذهبی از برنامه‌های مهمی است که در کشور می‌درخشد، ادامه داد: اگر فرهنگ دینی در جامعه نهادینه شود، شاهد موفقیت‌های چشمگیری در همه عرصه‌ها خواهیم بود.

حسینی بیان کرد: امروز دشمنان تلاش می‌کنند از راه‌ها و فرهنگ‌های مختلف در اذهان جوانان شبهه ایجاد کنند و آنان را به انحراف بکشانند.

این مسئول با بیان اینکه دشمن بیکار ننشسته و همیشه در صدد توطئه و نقشه علیه جوانان است، اضافه کرد: ایستادگی در برابر دشمنان هزینه دارد بنابراین باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی قوی در برابر دشمنان مقاومت و با ترفندهای آنان مقابله کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک تصریح کرد: اداره تبلیغات اسلامی به دلیل برگزاری نشست‌های دینی با عناوین مختلف در مدارس با اداره آموزش و پرورش عجین شده و فعالیت‌های خود را به نحو احسن به پیش می‌برد.

حسینی ادامه داد: اگر آحاد جامعه از دستورات اسلامی و دینی فاصله بگیرند، جامعه دچار معضلات و مشکلات فراوانی شده و به سمت رکود سوق می‌یابد بنابراین مسئولان باید با برنامه‌ریزی مناسب در راستای اجرای برنامه‌های مدون و قوی فرهنگی و دینی گام بردارند.

این مسئول با تأکید بر ترویج فرهنگ نماز در مدارس و بین دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: نماز ستون دین است و نهادینه کردن فرهنگ آن در زندگی فردی و اجتماعی مردم تأثیر به‌سزایی خواهد گذاشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: مطلوب است مسئولان با ارائه تمهیدات لازم، بسترهای لازم را برای حضور بیشتر و پررنگ‌تر روحانیون در مدارس فراهم کنند.

انتهای پیام/77006/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول