اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

30 بهمن ماه جاری صورت می‌گیرد

برگزاری همایش راهنمایان گردشگری کشور در کرمان

عضو کمیسیون گردشگری استان کرمان گفت: همایش راهنمایان گردشگری کشور از تاریخ 30 بهمن ماه جاری به مدت سه روز با حضور مسئولان ملی و بین‌المللی در کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش راهنمایان گردشگری کشور در کرمان

علی زندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: همایش راهنمایان گردشگری کشور از تاریخ 30 بهمن ماه جاری به مدت سه روز با حضور مسئولان ملی و بین‌المللی در کرمان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: این همایش با حضور رئیس فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری، رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور و معاونت گردشگری این سازمان، استاندار کرمان، محمدابراهیم باستانی‌پاریزی و جمعی از کارشناسان برتر و... برگزار می‌شود.

عضو کمیسیون گردشگری استان کرمان به حضور 700 نفر راهنمای تور از سراسر کشور در این همایش اشاره و عنوان کرد: هدف از برگزاری این همایش در کرمان معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های استان و شناساندن دوباره هدف‌های گردشگری استان از جمله شهرستان بم است.

زندی افزود: در روز نخست این همایش، برنامه تور یک‌روزه استان‌گردی از آثار تاریخی شهر کرمان و شهداد تدارک دیده شده است و در روز دوم تورگردانان با حضور در شهرستان بم و ایجاد حلقه انسانی در اطراف ارگ تاریخی به همگان نشان می‌دهند که بم همچنان زنده و قلب تپنده گردشگری کرمان است.

وی به روز سوم این همایش که با عنوان «جشن تورگردانان» لقب گرفته است، اشاره و تصریح کرد: این جشن با سخنرانی جمعی از مسئولان و رئیس فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری همراه است.

زندی به وجود ظرفیت‌هایی در بخش زیرساخت‌های گردشگری استان از جمله مراکز اقامتی و پذیرایی اشاره کرد و گفت: این بخش می‌تواند در همایش مذکور قابلیت‌های خود را به معرض نمایش درآورد و از فرصت به دست آمده در راستای توسعه گردشگری استان بهره کافی را ببرد.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول