اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری:

چهارمحال و بختیاری مقصد گردشگری زمستانی کشور است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به قابلیت‌های گردشگری زمستانی استان، چهارمحال و بختیاری به عنوان مقصد گردشگری زمستانی کشور معرفی شده است.

چهارمحال و بختیاری مقصد گردشگری زمستانی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مژگان ریاحی صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری هفتمین برف‌آورد سالانه شهر برفی در سایت چغاخور، اظهار کرد: با توجه به قابلیت‌های گردشگری زمستانی استان، چهارمحال و بختیاری به عنوان مقصد گردشگری زمستانی کشور معرفی شده است.

وی افزود: با توجه به فراوانی بارش‌های زمستانی و نزولات جوی در استان، زمینه لازم برای حضور گردشگران و دوستداران ورزش‌های زمستانی فراهم شده است.

ریاحی از تغییر سایت هفتمین برف‌آورد سالانه شهر برفی در سال‌ جاری خبر داد و گفت: سایت این برف‌آورد امسال از شهرستان کوهرنگ به منطقه نمونه گردشگری چغاخور تغییر کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: معرفی منطقه نمونه گردشگری چغاخور به عنوان یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری استان، درخواست‌های متعدد و مشارکت سرمایه‌گذارن منطقه چغاخور از دلایل اصلی تغییر سایت برف‌آورد است.

وی ادامه داد: همکاری و مشارکت فرمانداری بروجن و برگزاری موفقیت‌آمیز شش دوره گذشته در شهرستان کوهرنگ و معرفی گردشگری زمستانه در این شهرستان از دیگر این دلایل محسوب می‎شود.

انتهای پیام/68001/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول