اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس:

کمیته تخصصی گردشگری در استان فارس تشکیل می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از تشکیل کمیته تخصصی گردشگری این استان در این اداره کل خبر داد.

کمیته تخصصی گردشگری در استان فارس تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، مصیب امیری اظهار داشت: ساختار این کمیته متشکل از جامعه هتلداران، انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، انجمن صنفی راهنمایان گردشگری، مهمانپذیرداران و دیگر متخصصان این حوزه در سطح اداره کل و در صورت نیاز به مشاوره گرفتن از دیگر متخصصان خواهد بود.

وی افزود: در جلسات تخصصی این کمیته با استناد به نظر متخصصان امر تصمیم‌گیری‌های کلان حوزه گردشگری اتخاذ و به اجرا درمی‌آید.

امیری، میراث فرهنگی را یک سازمان سیاست‌گذار در حوزه گردشگری دانست و گفت: بخش خصوصی بدنه اجرایی این تشکیلات است و ضرورت دارد با هم‌اندیشی و تعامل تمام مباحث مربوط به گردشگری بررسی و اجرا شود.

وی همچنین ضرورت تمرکززدایی در احداث مراکز اقامتی را از مرکز استان به شهرستان‌ها یادآور شد و اضافه کرد: باید زمینه اقامت گردشگران در شهرستان‌های این استان نیز فراهم تا زمینه توزیع مناسب سفر میسر شود.

در این نشست، اعضای هیئت مدیره جامعه هتلداران فارس نیز ضمن ابراز خرسندی از انتصاب امیری به عنوان یک فرد متخصص در رأس این اداره کل و اعلام آمادگی برای همکاری نزدیک و صمیمانه با سازمان، خواستار رفع برخی از موانع و مشکلات و فراهم آوردن زمینه لازم برای افزایش سطح اشغال هتل‌ها با تبلیغات مناسب گردشگری، مشکلات مربوط به فعالیت منازل استیجاری و ضرورت فعالیت آن‌ها با نظارت جامعه هتلداران و ضرورت اجازه تردد اتوبوس‌های گردشگری در سطح شهر در راستای رفاه حال گردشگران داخلی و خارجی شدند.

انتهای پیام/‌2448/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول