اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر میراث‌ فرهنگی و گردشگری دماوند:

پروژه‌های کمپینگ گردشگری در بام ایران نیمه‌تمام مانده است

مدیر میراث‌ فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دماوند گفت: پروژه‌های کمپینگ گردشگری در شهرستان دماوند به علت نبود اعتبار نیمه‌تمام مانده است.

پروژه‌های کمپینگ گردشگری در بام ایران نیمه‌تمام مانده است

ابراهیم اکبری امروز در حاشیه نشست مسئولان مرتبط با گردشگری در فرمانداری شهرستان دماوند در گفت‏‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران، به پروژه‌های کمپینگ گردشگری در شهرستان دماوند اشاره کرد.

وی عنوان کرد: این پروژه‌ها در مناطق گردشگری بی‌بی زبیده، آبعلی و رودبار در روستای مرانک آغاز و تا حدود زیادی هم انجام شده اما به دلیل نبود اعتبار نیمه تمام مانده است.

مدیر میراث‌ فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دماوند ادامه داد: اعتبار اولیه این پروژه‌ها به دلیل اینکه در مناطق گردشگری تصویب واقع شده، از محل اعتبارات ملی بود؛ ولی به دلیل حذف این اعتبارات، پروژه‌ها رها شده و ممکن است این رهاشدگی باعث تخریب و از بین رفتن بناهای احداث شده و هدر رفت هزینه‌های ملی شود.

اکبری تصریح کرد: در هر سه کمپینگ در این مناطق گردشگری، سرویس بهداشتی و آلاچیق‌ها احداث و مباحث بعدی مانند خدمات آب و برق و امکانات فاضلاب بدون استفاده رها شده است.

وی در ادامه به بنای تاریخی شیخ شبلی در دماوند اشاره کرد و گفت: در این منطقه نیز احداث یک پارک 50 هکتاری با همکاری شهرداری دماوند با دریافت 300 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر اول دولت نهم آغاز شده است.

اکبری اظهار کرد: متأسفانه این اعتبار پیوستی نداشت و پروژه پارک 50 هکتاری نیز نیمه‌تمام بوده و امکان ایجاد یک فضای سبز و تفریحی، فرهنگی در مرکز تاریخی شهر دماوند ابتر ماند.

انتهای پیام/2568/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول