اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه دهه فجر صورت می‌گیرد

کاشان میزبان صنعت گردشگری 31 استان کشور

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کاشان از میزبانی این شهرستان از صنعت گردشگری و صنایع‌دستی 31 استان کشور خبر داد.

کاشان میزبان صنعت گردشگری 31 استان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان به نقل از روابط‌ عمومی اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کاشان، مهران سرمدیان گفت: در آستانه سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جشنواره سفر، گردشگری، صنایع‌دستی و سوغات با حضور 31 استان کشور در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره به مدت یک هفته از سوم تا 10 بهمن‌ماه برگزار می‌شود و صنایع‌دستی و گردشگری استان‌های شرکت‌کننده در بیش از 150 غرفه به نمایش گذاشته می‌شود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان کاشان، برپایی غرفه‌های نمایشگاهی مرتبط با صنایع‌دستی و گردشگری، سوغات، فرش، هدایا، آیین‌های محلی، پوشاک اقوام ایرانی، غذاهای سنتی هر استان، معرفی جاذبه‌های گردشگری استان‌ها را از جمله برنامه‌های این جشنواره برشمرد.

به گفته وی، در این جشنواره همچنین برنامه‌های جانبی ویژه‌ای مانند پخت شیرینی‌های محلی و بومی برای شرکت‌کنندگان در جشنواره برگزار می‌شود.

سرمدیان عنوان کرد: برگزاری این جشنواره با توجه به نزدیکی ایام نوروز و آغاز فعالیت ستاد تسهیلات سفر شهرستان کاشان نقطه عطفی برای معرفی جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، صنایع‌دستی و سوغات این منطقه به 31 استان کشور است.

وی اظهار کرد: با توجه به نبود امکان سفر برای شهروندان کاشان برای سفر به تمام استان‌های کشور این نمایشگاه و جشنواره بستری را برای معرفی جاذبه‌های سایر استان‌ها فراهم کرده است.

به گفته سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان، جشنواره سفر و گردشگری به همت کانون مهر هنرمندان و ورزشکاران کاشان و با مشارکت اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری این شهرستان همراه با اجرای برنامه‌های متعدد جانبی در سالن نمایشگاه‌های کاشان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2406/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول