اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/131

رجبی: 65 پروژه عام‌المنفعه صومعه‌سرا دهه فجر افتتاح می‌شود

فرماندار صومعه‌سرا از افتتاح 65 پروژه عام‌المنفعه این شهرستان با اعتباری بالغ بر 174 میلیارد و 400 میلیون ریال در ایام دهه فجر خبر داد.

رجبی: 65 پروژه عام‌المنفعه صومعه‌سرا دهه فجر افتتاح می‌شود

غلامحسین رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در صومعه‌سرا با تبریک آستانه فرارسیدن سی و پنجمین بهارآزادی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی گذر تاریخی پرافتخار ایران محسوب می‌شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی، ارج گذاشتن به دستاوردها و ارزش‌های ایثار گرایانه ملت بزرگوار، شهید پرور و همیشه در صحنه کشور است.

*نواختن «زنگ انقلاب» در مدارس صومعه‌سرا

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و پروژه‌های قابل افتتاح در ایام دهه مبارک فجر این شهرستان، تصریح کرد: امسال برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال از 12 بهمن ماه با نواختن «زنگ انقلاب» در مدارس، گلباران مزار شهدا و رژه خودرویی و موتوری در سطح شهر آغاز می‌شود.

*افتتاح 65 پروژه تولیدی و عمرانی صومعه‌سرا در دهه فجر

وی از افتتاح بالغ بر 65 پروژه تولیدی و عمرانی صومعه‌سرا در دهه فجر خبر داد و بیان کرد: برای بهره‌برداری این تعداد پروژه بالغ بر 174 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

رجبی، واحدهای مسکونی مددجویی، نوسازی مدارس، کشاورزی، برق‌رسانی، آسفالت راه‌های روستایی، گاز رسانی و حوزه پایانه حمل و نقلی را از جمله پروژه‌های قابل افتتاح مذکور در صومعه‌سرا برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با دهه فجر پنج واحد مسکونی کمیته امداد، دو پروژه عمرانی آب منطقه‌ای، دو طرح اداره مخابرات و یک پروژه نوسازی مدرسه در مناطق مختلف صومعه‌سرا افتتاح می‌شود.

فرماندار صومعه‌سرا اضافه کرد: یک واحد مسکونی مددجویی بهزیستی، 10 پروژه عمرانی و تولیدی جهاد کشاورزی، سه پروژه آبفار و دو طرح عمرانی شیلات در دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی افتتاح هشت پروژه اداره راه و 23  طرح عمرانی اداره برق و برپایی جشن انقلاب در مساجد صومعه‌سرا را از دیگر برنامه‌های دهه فجر ذکر کرد.

*برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در پنج نقطه صومعه‌سرا

رجبی از برگزاری راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در پنج نقطه صومعه‌سرا به صورت همزمان با سراسر کشور خبر داد و افزود: راهپیمایی رأس ساعت 10 صبح همزمان در مناطق مرکزی، تولم‌شهر، گوراب‌زرمیخ، ضیابر و طاهرگوراب با حضور حماسی مردم برگزار می‌شود.

فرماندار صومعه‌سرا با گرامیداشت یاد و خاطره 500 شهید این شهرستان، یادآور شد: در ایام دهه فجر با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 500 بادبادک به یاد 500 شهید سلحشور و بزرگوار صومعه‌سرا توسط کودکان و نوجوانان این شهرستان به پرواز در می‌آید.

وی برپایی یادواره شهدا در مناطق مختلف را از دیگر برنامه‌های صومعه‌سرا در دهه فجر عنوان کرد.

انتهای پیام/84003/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول