اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

برنامه‌های دهه فجر باید با محوریت مردم برگزار شود

امام جمعه بجنورد گفت: برنامه‌های دهه فجر و سی و پنجمین آیین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید با محوریت مردم برگزار شود.

برنامه‌های دهه فجر باید با محوریت مردم برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در آیین خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز خراسان شمالی اظهار داشت: مسئولان ادارات برای اجرای این برنامه‌ها نباید راساً وارد شوند بلکه برگزاری این مراسم‌ها به مردم سپرده شود.

وی تاکید کرد: انقلاب مختص به دولتی‌ها نیست و مربوط به عموم مردم بوده که در این انقلاب ایفای نقش داشته‌اند به همین خاطر همه اعم از مردم و مسئولان برای برگزاری باشکوه‌تر آیین‌های دهه فجر مشارکت کنند.

یعقوبی همچنین بر انتقاد دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان بیش از پیش تاکید کرد.

به گفته این مسئول این ایام فرصت بسیار خوبی برای انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی است تا جوانان بیشتر با این موضوعات آشنا شوند.

خطیب جمعه بجنورد همچنین با اشاره به نقش هنرمندان در این عرصه گفت: شایسته است تا هنرمندان با خلق آثار فاخر اجازه ندهند که انقلاب و ارزش‌های آن فراموش شوند.

وی در ادامه سخنان رئیس‌جمهور درباره یک کاسه خواندن هنرمندان ارزشی و غیرارزشی افزود: بی‌گمان ادعای نبودن این حد و مرز یک حرف نادرستی است چراکه در ایران هنرمند ارزشی و غیرارزشی داریم و هنرمندانی همچون شهید آوینی که در راستای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب به شهادت رسیدند را نباید با سایر هنرمندان مقایسه کرد.

امام جمعه بجنورد همچنین به توافقات هسته‌ای ایران و غرب اشاره کرد و گفت: اجرای موافقت‌نامه‌های این توافقات نبایستی باعث باجگیری دشمنان شود چراکه آنان تفسیر غلطی از این توافقنامه ارائه می‌کنند.

خطیب جمعه بجنورد تاکید کرد: مسئولان باید در اجرای توافقنامه ژنو هوشیار باشند و اجازه ندهند که این توافقنامه راهی برای از بین بردن عزت و عظمت انقلاب ایجاد کند.

وی متذکر شد: همچنین نباید دستاوردهای علمی و پژوهشی هسته‌ای که جمهوری اسلامی بدان دست یافته به آسانی به غربی‌ها انتقال یافته و آنان از این ناحیه به ما ضربه بزنند.

امام جمعه بجنورد همچنین بر محدود کردن بازدیدهای غربی‌ها از تاسیسات هسته‌ای جمهوری اسلامی تاکید کرد.

انتهای پیام/63002/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول