اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/13

فضای فرهنگی هنری بر ایام دهه فجر ورامین حاکم می‌شود

مسئول کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر شهرستان ورامین از حاکم شدن فضای فرهنگی هنری بر دهه فجر امسال خبر داد.

فضای فرهنگی هنری بر ایام دهه فجر ورامین حاکم می‌شود

جعفر کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: به واقع هنر انقلاب یکی از دوره‌های درخشان فرهنگ و هنر در تاریخ ایران است و به جرات می‌توان گفت وقوع انقلاب اسلامی نقش برجسته‌ای در شکل‌گیری، گسترش و تداوم هنر در همه زمینه‌ها داشته است.

مسئول کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر شهرستان ورامین تصریح کرد: به همین دلیل جامعه فرهنگی و هنری پیوندی عمیق با انقلاب اسلامی دارد و این پیوند ناگسستنی است و تمام سعی کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر شهرستان ورامین حاکم شدن فضای فرهنگی هنری بر دهه فجر امسال است چرا که معتقدیم اثر هنر بسیار ماندگار و عمیق خواهد بود.

وی در ادامه با اعلام برنامه‌های این کمیته در ایام الله دهه مبارک فجر گفت: اجرای نمایش سوپ سنگ از 12 بهمن تا 14 بهمن در سالن بصیرت جوادآباد و از 14 تا 22 بهمن در فرهنگسرای رازی ویژه مدارس و از 22 بهمن تا هفتم اسفند در شهرستان قرچک و افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی از ساعت 11 صبح شنبه 12 بهمن بخشی از برنامه‌های این کمیته است.

وی ادامه داد: برگزاری عصر شعر بسیج هنرمندان شهرستان ورامین ساعت 15 چهارشنبه 16 بهمن، حضور هنرمندان به همراه مسئولین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در گلزار شهدای گمنام عصر پنج شنبه 17 بهمن و حضور هنرمندان در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه 18 بهمن بخشی دیگر از برنامه‌ها است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین افتتاح نمایشگاه عکس از ساعت 15 شنبه 19 بهمن در فرهنگسرای رازی، بازدید از خانواده معظم شهدای هنرمند و هنرمندان پیشکسوت در 20 بهمن ماه و افتتاحیه یازدهمین همایش تئاتر فجر شهرستان ورامین در روز پنج شنبه اول اسفند در فرهنگسرای رازی را از دیگر برنامه‌های کمیته فرهنگی و هنری دانست.

انتهای پیام/2462/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول