اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی فرماندار دشتستان خبر داد

اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در 139 شهر و روستای دشتستان

معاون سیاسی فرماندار دشتستان از اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در 139 شهر و روستای دشتستان خبر داد.

اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در 139 شهر و روستای دشتستان

ابراهیم مهتدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: نظام اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به روز شاهد موفقیت و سربلندی بیشتر این نظام هستیم.

وی با اشاره به اهمیت دهه مبارک فجر افزود: دهه فجر از مقاطع حساس و مهم تاریخ ایران است و تبیین دستاوردهای این ایام برای نسل امروز امری لازم و ضروری است.

معاون سیاسی فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: در دشتستان برنامه‌ریزی لازم برای ایام‌الله دهه فجر انجام شده و در تمام روزهای این ایام شاهد اجرای برنامه‌های دهه فجر خواهیم بود.

مهتدی از اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در 139 شهر و روستای دشتستان خبر داد و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در دهه فجر امسال در 130 روستا و 9 شهر دشتستان شاهد اجرای برنامه‌های دهه فجر خواهیم بود.

وی گفت: بیش از 600 ویژه‌برنامه در این ایام تدارک دیده شده که با کیفیت مطلوبی اجرایی می‌شوند.

معاون فرماندار دشتستان با بیان اینکه در هفته وحدت نیز برنامه‌های متنوعی داشتیم افزود: به همت بیش از 110 هیئت مذهبی وابسته به اداره تبلیغات اسلامی دشتستان فعالیت‌های مذهبی فرهنگی ویژه هفته وحدت در شهرستان برگزار شد.

مهتدی تاکید کرد: هیئت امناء 180 مسجد و حسینیه شهرستان نیز در برپایی مراسم هفته وحدت و جشن‌های ویژه میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع) همکاری کردند.

وی تصریح کرد: برگزاری جلسات سخنرانی پیرامون تبیین شخصیت پیامبر اسلام(ص) و لزوم وحدت اسلامی در کلام بزرگان دین، برگزاری گفتمان دینی، برپایی جشن‌های ویژه، ایستگاه صلواتی و توزیع بسته‌های فرهنگی از محورهای این برنامه‌ها بوده است.

مهتدی یادآور شد: در ایام سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نیز برنامه‌های مهمی در نقاط مختلف شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول