اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمانشاه خبر داد

اجرای بیش از 400 برنامه متنوع در دهه مبارک فجر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از اجرای بیش از 400 برنامه فرهنگی هنری متنوع در دهه مبارک فجر امسال در این استان خبر داد.

اجرای بیش از 400 برنامه متنوع در دهه مبارک فجر

ابراهیم رحیمی‌زنگنه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به‌ مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: برنامه‌های امسال با محوریت جشن‌های مردمی همراه با شور و نشاط خاصی برگزار می‌شود و این امر از اولویت‌های مهم کاری به ‌شمار می‌رود.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، بیش از 400 برنامه فرهنگی هنری متنوع برای دهه مبارک فجر در نظر گرفته شده است.

رحیمی‌زنگنه خاطرنشان کرد: از برنامه‌های شاخصی که در این ایام به‌ صورت ویژه و در چندین بخش برگزار می‌شود، می‌توان به جشن‌های مردمی با محوریت کانون‌های فرهنگی مساجد اشاره کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره فیلم فجر از تاریخ 14 الی 23 بهمن ماه از برنامه‌های مهم به‌شمار می‌رود، ادامه داد: بیش از 300 کانون فرهنگی هنری مساجد به اجرای برنامه‌های مختلف اقدام می‌کنند.

رحیمی‌زنگنه از برگزاری جشنواره موسیقی فجر در کرمانشاه خبر داد و گفت: این جشنواره با حضور هفت گروه برتر از استان‌های کرمانشاه، کردستان ایران و عراق کار خود را در 17 بهمن ماه سال‌جاری آغاز می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: برگزاری جشنواره استانی هنرهای تجسمی و اجرای تئاتر خیابانی با موضوع دفاع مقدس در کرمانشاه و شهرستان، از جمله برنامه‌های دهه مبارک فجر است.

وی بیان داشت: برگزاری بیش از 10 نمایشگاه کتاب با موضوعات مختلف در استان و نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی با موضوع انقلاب، 30 نمایشگاه آثار مطبوعاتی انقلاب، نمایشگاه عکس، نقاشی و طراحی از دیگر برنامه‌ها در این ایام محسوب می‌شود.

رحیمی‌زنگنه با اشاره به اینکه در این ایام محافل انس با قرآن کریم در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار خواهد شد، گفت: در 10 کانون، محافل‌ شعری نیز برپا خواهد شد.

وی ابراز داشت: برگزاری جشن‌های مختلف محلی و مسابقات فرهنگی و هنری از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای ایام‌الله دهه مبارک فجر امسال است.

انتهای پیام/2700/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول