اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اخذ مجوز نشر کتاب

دانشگاه آزاد کرمان به جمع ناشران پیوست

مدیر پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: مرکز انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی کرمان موفق به اخذ مجوز نشر کتاب به عنوان ناشر دانشگاهی شد.

دانشگاه آزاد کرمان به جمع ناشران پیوست

فرهاد همایونفر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به اهمیت حوزه نشر در دانشگاه‌ها از اخذ مجوز نشر کتاب به عنوان ناشر دانشگاهی توسط مرکز انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی کرمان خبر داد.

وی همچنین با اشاره به راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی ویژه کتاب‌های منتشر شده در مرکز انتشارات واحد کرمان ابراز داشت: سفارش و خرید این کتاب‌ها هم اکنون از طریق آدرس iaukstore.com در تمام ایران امکان‌پذیر است.

مدیر پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان عنوان کرد: دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی کرمان اقدام به برگزاری بازدید علمی دانشجویان رشته پرستاری در رابطه با درس بهداشت جامعه از تصفیه‌خانه آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کرمان کرده است.

همایونفر خاطر نشان کرد:‌ اساتید و دانشجویانی که با توجه به سرفصل تعریف شده در درس‌های مربوطه نیازمند به بازدیدهای آموزشی هستند، می‌توانند این بازدیدها را از طریق دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی کرمان برگزار کنند.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول