اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس خواستار شد

لزوم توجه بیشتر مدیرکل جدید ارشاد قم به خبرنگاران و ناشران

نماینده مردم قم در مجلس گفت: از وزیر ارشاد و مدیرکل جدید ارشاد قم خواهش دارم که به فکر مردم قم، خبرنگاران، مراکز فرهنگی هنری و ناشران قم باشد.

لزوم توجه بیشتر مدیرکل جدید ارشاد قم به خبرنگاران و ناشران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمد امیرآبادی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با تقدیر از اقدامات و زحمات آقای اسماعیلی‌طبا مدیرکل سابق ارشاد قم گفت: متاسفانه در عرصه فرهنگ در دریا قرار گرفته‌ایم ولی تشنه لب هستیم.

وی با اشاره به اینکه قم دارای 53 کتابخانه است، عنوان کرد: تعداد مراکز فرهنگی و هنری قم 11 مرکز بوده و رتبه کشوری در این بخش 29 است و تعداد اعضای مراکز فرهنگی و هنری 2 هزار و 997 نفر هستند که در این بخش در رتبه 31 کشور قرار داریم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در استان قم از نظر تعداد کتاب‌ مراکز فرهنگی و هنری قم در رتبه 29 کشور و از نظر تعداد کتاب‌های امانت داده شده رتبه 28 کشور را در اختیار داریم.

وی با بیان اینکه استان قم از نظر صنعت چاپ و نشر در رتبه دوم کشور قرار دارد، اظهار کرد: با توجه به کاستی‌های موجود ما در موضوعات مربوط به وزارت ارشاد مطالبه داریم.

امیرآبادی ادامه داد: بسیاری از اقداماتی که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم انجام شده خدمات ملی و فراملی است و از وزیر ارشاد و مدیرکل جدید می‌خواهیم که این اداره کل به فکر مردم قم، خبرنگاران، مراکز فرهنگی هنری و ناشران باشد.

انتهای پیام/2258/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول