اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم تاکید کرد

استفاده بهینه از ظرفیت مجتمع ناشران در قم/ آیت‌الله سبحانی ستا‌ره‌ای درخشان در عالم اسلام است

استاندار قم با اشاره به احداث مجتمع ناشران در قم به همت شهرداری و دیگر نهادها خاطرنشان کرد: باید از این ظرفیت بالقوه به بهترین وجه استفاده کرده و در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی گامی اساسی برداریم.

استفاده بهینه از ظرفیت مجتمع ناشران در قم/ آیت‌الله سبحانی ستا‌ره‌ای درخشان در عالم اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی‌منش عصر امروز در مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه کتاب استان قم در مجتمع ناشران قم با بیان اینکه قم می‌تواند به قطب فرهنگی کشور تبدیل شده و فرهنگ شیعی را پشتیبانی کند اظهار داشت: با رونق صنعت نشر و تقویت ناشران می‌توان در راه تولید فرهنگ اسلامی گام برداشت.

وی افزود: از سال‌ها پیش تاکنون تعاونی ناشران استان قم تلاش‌های فراوانی داشته و در بین اعضای فعال تعاونی ناشران نیز می‌توان به افرادی اشاره کرد که با انتشار آثار ارزشمند در مراسم‌های مختلفی مانند کتاب سال‌، کتاب سال حوزه، کتاب سال جمهوری اسلامی و جشنواره‌های دیگر موفق به دریافت لوح تقدیر و جوایز نفیس شوند.

استاندار قم با بیان اینکه برخی ناشران قم چندین بار به عنوان ناشران برگزیده و نمونه کشور انتخاب شده‌اند خاطرنشان کرد: حضور این ناشران و شخصیت‌های بزرگ جایگاه ویژه‌ای به تعاونی ناشران داده است.

وی ادامه داد: امیدواریم این ظرفیت برای قم به وجود آید که بتواند به عنوان قطب فرهنگی جهان تشیع ایفای نقش کند و در این راستا برپایی نمایشگاه کتاب استانی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

صالحی‌منش با اشاره به احداث مجتمع ناشران در قم به همت شهرداری و دیگر نهادها خاطرنشان کرد: باید از این ظرفیت بالقوه به بهترین وجه استفاده کرده و در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی گامی اساسی برداریم.

استاندار قم ضمن تشکر از آیت‌الله سبحانی به دلیل حضور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب افزود: ایشان خود از جمله مولفان بزرگی است که جزو موسسان و نویسندگان نشریه مکتب اسلام بوده و کتاب‌های ارزشمندی در حوزه تاریخ، رجال و اصول به رشته تحریر درآورده است.

وی آیت‌الله سبحانی را ستاره درخشانی در عالم اسلام دانست و تصریح کرد: به حضور ایشان در قم و در میان خود افتخار می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم خادمی برای اصحاب علم، فرهنگ و هنر باشیم.

انتهای پیام/78004/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول